  • 1. Data: 2002-05-26 16:07:36
    Temat: Inteligo wycofuje sie z ONETu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Inteligo wycofuje się z Onet-TV

    Bank wirtualny Inteligo zakończył współpracę z TVN, w ramach której
    sponsorował program Onet-TV. Program został zdjęty z ramówki w maju i nie
    będzie już emitowany w czerwcu. Jego los po wakacjach nie jest znany i nie
    udało nam się dowiedzieć w biurze prasowym TVN, czy dalsza emisja jest
    uzależniona od znalezienia nowego sponsora.

    Ze strony głównej Onetu zdjęto również link do internetowego serwisu
    programu Onet-TV, chociaż wciąż można go znaleźć pod adresem
    http://onettv.onet.pl.
    za BiznesNet

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-26 17:25:38
    Temat: Re: Inteligo wycofuje sie z ONETu
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    >
    > Ze strony głównej Onetu zdjęto również link do internetowego serwisu
    > programu Onet-TV, chociaż wciąż można go znaleźć pod adresem

    Program byl po prostu malo interesujacy, nudzacy, malo dynamiczny itd itd.

  • 3. Data: 2002-05-26 17:40:12
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    >
    > Ze strony głównej Onetu zdjęto również link do internetowego serwisu
    > programu Onet-TV, chociaż wciąż można go znaleźć pod adresem

    I dobrze bo program byl nudny, za krotki i oglnie jak dla mnie do kasacji.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 4. Data: 2002-05-26 18:59:51
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > I dobrze bo program byl nudny, za krotki i oglnie jak dla mnie do
    > kasacji.

    I konkurowal z czym sinnym
    :-)
    M.