  • 1. Data: 2002-05-26 16:25:06
    Temat: MasterCard w TV
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Ostatnio w TV zaobserwowalem pare razy reklame ec/mc
    zastanawiam sie co za cholera?
    w koncu w PL EC/MC jest malo popularne i trudno
    je popularyzowac skoro malo ktory bank ma toto w swojej ofercie...
    a jak ma to zwykle oferta jest zalosnie kiepska (prowizja za operacje
    bezgotowkowe).

    Czyzby jakas ofensywa na banki?
    Moze ktos cos wie i moglby uchylic rabka?

    pozdrawiam

    romekk

  • 2. Data: 2002-05-26 16:36:58
    Temat: Re: MasterCard w TV
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio w TV zaobserwowalem pare razy reklame ec/mc
    > zastanawiam sie co za cholera?

    Jak na Polsacie to zapewne
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/ib5.htm
    moze byc rowniez
    http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/promo2
    4.htm

    Maciej

  • 3. Data: 2002-05-26 18:39:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Jak na Polsacie to zapewne
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/ib5.htm
    > moze byc rowniez
    > http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/promo2
    4.htm

    nie na Polsacie ;-) fajna reklama - gdzies tam pada po drodze kwota placona
    karta - ok 30 kiku PLN.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-05-26 22:21:37
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jak na Polsacie to zapewne
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/ib5.htm
    > moze byc rowniez
    > http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/promo2
    4.htm

    chodzi mi o reklame - jak na moje nieuwazne oko - samego systemu Ec/Mc
    *nie* o ta do placenia na fundacje polsat
    wydaje mi sie, ze w tej reklamie nie ma ani slowa o banku, ze to reklama
    systemu.

    znam tez oferte kart EC/MC w PL i dlatego sie dziwie :->
    bardzo bym sie ucieszyl, gdyby pojawilo sie duzo Ec/MC przeliczanych przez EUR
    (Citi cos kombinuje chyba z USD) z sensowna oferta (jak VISA z LB albo Citi)

    chetnie tez zobaczylbym reklame VISY w TV zwlaszcza ta z chinka demolujaca
    lokal gastronomiczny... jest naprawde super!

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2002-05-27 06:14:36
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał:

    > chetnie tez zobaczylbym reklame VISY w TV zwlaszcza ta z chinka demolujaca
    > lokal gastronomiczny... jest naprawde super!

    Fajna jest ta z Bruce'em Willisem w autobusie :-)

    hosi

  • 6. Data: 2002-05-27 14:59:33
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    .

> [...]
    > *nie* o ta do placenia na fundacje polsat
    > wydaje mi sie, ze w tej reklamie nie ma ani slowa o banku, ze to reklama

    dobrze Twe nieuwazne oko zauwazylo ;-P to reklama EC/MC

    > znam tez oferte kart EC/MC w PL i dlatego sie dziwie :->

    no ale ta oferta zaczyna sie ostatnio poszerzac (KK Citi, KK INGBSK?,
    Chargowa Pekao/Shell, chargowa InvestBanku, cos sie mowi o 2 bankach ktore
    na poczatku czerwca maja wydawac EC/MC elektorna - ejze ejze a moze to ING
    BSK z nowym pre-paidem miedzynarodowym ;-D)

    > chetnie tez zobaczylbym reklame VISY w TV zwlaszcza ta z chinka demolujaca
    > lokal gastronomiczny... jest naprawde super!

    przydala by sie lepsza reklama kart - ostatnio zauwazylem ze sklepy cus
    zaczely sie wycofywac z akceptacji kart ;-/

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-05-29 22:51:52
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    > Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > moze byc rowniez
    > http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/promo2
    4.htm

    Do znajomego dzwonią z Citi i wciskają tę kartę (z KK 4000) - ja mu
    odradzałem, ale widzę że to MC (panienka reklamowała mu Maestro).
    Ale teraz widzę że nawet fajna. Tylko gdzie TOIP???
    (szczególnie prowizje bezgot. i bankomaty za granicą)

    --
    Wanias