  • 21. Data: 2003-12-12 14:36:02
    Temat: Re: BPH wydaje karty nawet tym co nie chcą?
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:

    > Zapewne chodzi o to, że pierwsza transakcja z użyciem pinu aktywuje
    > kartę.

    No właśnie... A skąd wiadomo, że POS poprosi o PIN przy pierwszej
    transakcji???

    --
    Take me...
    can't you feel the call?

  • 22. Data: 2003-12-12 16:30:33
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Jakos nie spotkalam sie dotychczas, aby jakikolwiek
    > bank wysylal poczta karty embosowane :-)

    No co Ty! Poza tymi, które podali przede mną inni dyskutanci (Citi, Lukas,
    mBank) mogę dodać jeszcze dwa banki, które wysyłają pocztą karty wypukłe:
    Pekao SA (Visa Concerto, Eurokarta, karta Pekao Shell - słynna akcja
    zarzucenia klientów tą kartą na jesieni br.) oraz - od stycznia 2004 r. - Bank
    Millennium.

    m23m

  • 23. Data: 2003-12-12 17:57:58
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > No właśnie... A skąd wiadomo, że POS poprosi o PIN przy pierwszej
    > transakcji???

    Nie poprosi. musisz włożyć do bankomatu i wyjąć, bo w POSie nie będziesz
    miał autoryzacji.

  • 24. Data: 2003-12-12 18:23:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Nie poprosi. musisz włożyć do bankomatu i wyjąć, bo w POSie nie będziesz
    > miał autoryzacji.

    Kredytówkę???? Zwariowali??

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-12-13 15:10:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kredytówkę???? Zwariowali??

    Ale pewnie nie trzeba robić transakcji, tylko pin podać i zrezygnować.
    Któryś bank już tak każe robić (Multi?).

    Pozdrawiam,
    Washko