  • 11. Data: 2003-12-10 22:18:52
    Temat: Re: BPH wydaje karty nawet tym co nie chcą?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "draculka"

    > nie wiedziałam, zatem dzieks za uswiadomienie :)
    > nie mialam nigdy KK w Citku

    i Multibank przysyła.

  • 12. Data: 2003-12-11 09:05:49
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    > Dostałem dziś KK od BPH. Elegancka, spersonalizowana. Tylko że ja jej
    > nie zamawiałem. Jeśli zrezygnuje z limitu kredytowego 2500 to daja mi
    > kredytówkę z limitem 3500. A jak chcę to mam isć po pin, a jak nie to
    > zwrócić. Ciekawe czy da się nią zrobić jakąś transakcję.

    Wedlug mnie ta karta jest po prostu nieaktywna, czyli przy autoryzacji
    wydzie ze zadne centrum jej nie zna.

    Przynajmniej tak robia w USA, gdzie jak juz ma sie dobra credit history to
    zaczynaja na potege przysylac karty, ale dla ich uzywanie konieczny jest
    telefon i aktywacja..

    Ale sprobowac nigdy nie zawadzi, a nuz zadziala ;-))

    pozdrawiam,
    Alex

  • 13. Data: 2003-12-11 12:52:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    amico_pl wrote:

> [...]
    > telefon i aktywacja..
    >
    > Ale sprobowac nigdy nie zawadzi, a nuz zadziala ;-))

    Na hebelku na pewno powinna, jeżeli tylko sprzedawca ma niezerowy FL
    ;-).
    Skoro jest nie jest aktywna, to chyba nie ma jej też na żadnej
    papierowej stopliście ;-)

    Przemek

  • 14. Data: 2003-12-11 20:02:30
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Pierwsza transakcja tą kartą musi być z użyciem PINu !

    Z.K.

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <j...@t...debica.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiadomości

    KK, a

  • 15. Data: 2003-12-11 20:15:18
    Od: "yo" <jerycho@^cut this^alpha.net.pl>

> [...]
    > kredytówkę z limitem 3500. A jak chcę to mam isć po pin, a jak nie to
    > zwrócić. Ciekawe czy da się nią zrobić jakąś transakcję.

    tez dostalem :)) - cyt. "Jest Pan dla nas osoba wyjatkowa...."

    ciekawe dlaczego im tak zalezy zeby zrezygnowac z limitu ;) ??

    yo

  • 16. Data: 2003-12-11 20:43:35
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 11 gru 2003 at 20:15 GMT,
    yo <jerycho@^cutthis^alpha.net.pl> napisał(a):
    > ciekawe dlaczego im tak zalezy zeby zrezygnowac z limitu ;) ??

    Bo to (przynajmniej w moim przypadku) martwa kasa. Mam na czarną godzine
    aby szybko wyjąć, ale praktycznie nie zdażyło mi się korzystać - staram
    sie tak manewrować zakupami, spłatami aby nie wpadać w oprocentowane
    długi. Na karcie większa szansa że mnie skubną, a i procent chyba
    wiekszy, no i od każdej transakcji coś bankowi skapnie.

    Inna rzecz że ja pewnie przejdę z KK do BPH. Jak chciałem to nie
    potrafili dać mi karty dodatkowej - więc zostałem w BZWBK, do której to
    karty nie mam zastrzeżeń. Jak bedzie sie kończyć termin ważności to
    pewnie znowu bedę sie zastanawiał.

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 17. Data: 2003-12-11 21:57:15
    Temat: Odp: BPH wydaje karty nawet tym co nie chcą?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik yo <jerycho@^cut this^alpha.net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brajlb$7uf$...@n...news.tpi.pl...
    > tez dostalem :)) - cyt. "Jest Pan dla nas osoba wyjatkowa...."
    >
    > ciekawe dlaczego im tak zalezy zeby zrezygnowac z limitu ;) ??
    Limit niżej oprocentowany niż katrta kredytowa?

  • 18. Data: 2003-12-12 09:22:26
    Od: "Slawek" <m...@p...onet.pl>

    > tez dostalem :)) - cyt. "Jest Pan dla nas osoba wyjatkowa...."

    Po przeczytaniu tego listu z banku poczulem jakos, ze jesli skorzystam
    z tej oferty, to bede dla nich faktycznie kims wyjatkowym - wyjatkowym
    frajerem:))))))

    > ciekawe dlaczego im tak zalezy zeby zrezygnowac z limitu ;) ??

    Tez mnie to zastanawia, ale generalnie jak ja to rozumiem to
    oferta nie jest zbyt atrakcyjna, gdyz:

    1. rezygnuje z limitu debetowego za ktory nic nie place ("srebny sezam")
    2. daja mi za darmo karte kredytowa, ktora i
    tak jest wydawana za darmo ("srebny sezam")
    3. limit na karcie jest bardzo maly w porownaniu z tym jaki
    prawdopodobnie moglbym uzyskac skladajac odrebny wniosek
    4. nic nie wspominaja w tym liscie, ze za wznowienie karty
    to juz trzeba zaplacic:)

    w sumie to tylko zysk dla banku, bo nie musza utrzymywac debetu

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 19. Data: 2003-12-12 09:38:59
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> wrote:

    > Pierwsza transakcja tą kartą musi być z użyciem PINu !

    Jak to? Przy piewszej transakcji POS wymusi PIN? I nie będzie ważne
    jakiego akłajera jest ten POS? Bo chyba nie mogą zmusić do użycia KK w
    bankomacie... ;))

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 20. Data: 2003-12-12 12:58:19
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Wiedźma pisze:

    > Jak to? Przy piewszej transakcji POS wymusi PIN? I nie będzie ważne
    > jakiego akłajera jest ten POS? Bo chyba nie mogą zmusić do użycia KK w
    > bankomacie... ;))

    Zapewne chodzi o to, że pierwsza transakcja z użyciem pinu aktywuje
    kartę.