  • 21. Data: 2004-05-04 20:38:23
    Temat: Re: BPH w gumki gra ;-)
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    | Karty "robią" się same, więc...

    No może i powinny się robić same, ale moja również była do 04/04 i nie mam
    jeszcze nowej :-(

    Pani w oddziale nie był zbytnio zdziwiona, że "karta się nie wygenerowała" -
    odebrałem to jako coś co się czasami zdarza...

  • 22. Data: 2004-05-04 21:03:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <D...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Pani w oddziale nie był zbytnio zdziwiona, że "karta się nie
    wygenerowała" -
    > odebrałem to jako coś co się czasami zdarza...

    U nich raczej często. ma tam konto kilkanaście lat. Kłopoty z kartami
    sięgają kilku lat. Albo im się w ogóle nie generują, albo przychodzą z
    opóźnieniem kilkumiesięcznym.

  • 23. Data: 2004-05-05 06:39:13
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > A na ile lat jest wydawana ta Twoja karta?
    >
    > K.

    Z ta karta to jest dziwnie, bo pierwsza mialem zwykla Vise Classic,
    wydana na rok. Potem sie okazalo ze juz takiej nie wydaja, wiec kiedy
    tamta mi sie skonczyla, kulturalnei wczesniej wydali mi nowa tym razem
    Vise Classic Silver tez na rok. I teraz wlasnie mi sie ta Visa
    skonczyla. Nie wiem wiec na ile bedzie ta nowa, ale podejzewa ze rowniez
    na rok.

    --
    Sebastian Maliszczak

  • 24. Data: 2004-05-05 16:19:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-05 08:39, Użytkownik Sebastian Maliszczak napisał:
    > Vise Classic Silver tez na rok. I teraz wlasnie mi sie ta Visa
    > skonczyla. Nie wiem wiec na ile bedzie ta nowa, ale podejzewa ze rowniez
    > na rok.

    Jeśli to VC Silver (a nie Credit Silver), to na rok.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 25. Data: 2004-05-09 09:05:26
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 04 May 2004 12:35:24 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> wrote:

    >No nie żartuj sobie. Dlaczego twierdzisz, że bank miał _aż_ rok czasu na
    >wydrukowanie Twojej karty? A gdybyś w terminie określonym regulamninem
    >przed odnowieniem (60-45 dni?) zrezygnował z jej wznawiania, to co - też
    >mieliby ją drukować specjalnie dla Ciebie?

    skoro wiedzą, że nie potrafią zrobić w terminie, to trudno, niech
    ponoszą koszt ewentualnej rezygnacji.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2004-05-11 19:39:28
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message
    > Widziałeś, prawda? Bo jestem pewien, że coś tam usłyszałeś, ale nie do
    > końca.
    > BTW, czasm mi się wydaje, że byłby z Ciebie dobry bajkopisarz ;)

    Takie sytuacje sie zdarzaja. Mialem taka w Multi, wiec pewnie i w BPH sa
    mozliwe.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak