  • 11. Data: 2004-05-04 18:13:48
    Temat: Re: BPH w gumki gra ;-)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 19:30, Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > Siedzialem dwa metry od goscia i 3 od dysponetki. W oddziale cichutko
    > bylo i slyszalem wszystko wyraznie. Byla bardzo zdziwiona, bo karta byc
    > powinna w systemie, a jej nie bylo.

    ROTFL ;]
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2004-05-04 18:25:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > ROTFL ;]

    Co ja na to poradze, ze smiesznie bylo? ;-)

    Bartol

  • 13. Data: 2004-05-04 19:05:35
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał m.in:

    > Siedziałem dwa metry od gościa i 3 od dysponetki. W oddziale cichutko
    > bylo i slyszalem wszystko wyraznie. Byla bardzo zdziwiona, bo karta byc
    > powinna w systemie, a jej nie bylo.

    ROTFL :)))

    W sądzie sędzia pyta świadka: "Jak daleko stał świadek od pozwanego?".
    "2 metry 57 centymetrów" odpowiedział świadek.
    "Skąd świadek to wie tak dokładnie?"
    "Wiedziałem że kiedyś ktoś mnie o to zapyta. Wyjąłem miarkę i zmierzyłem."

    Baa, trzeba jeszcze było wejść z dysponentką do systemu i zobaczyć czy karty
    na pewno w nim nie ma.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 14. Data: 2004-05-04 19:25:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Gentler napisał:

    > ROTFL :)))

    Rozumiem, ze mi nie wierzysz. Coz Twoje prawo.

    A jak klient sobie poszedl, to dysponentka westchnela i powiedziala do
    mnie: ach ci bogaci klienci, zawsze sa z nimi problemy.

    Bartol

  • 15. Data: 2004-05-04 19:28:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 21:25, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > A jak klient sobie poszedl, to dysponentka westchnela i powiedziala do
    > mnie: ach ci bogaci klienci, zawsze sa z nimi problemy.

    Brakuje tylko smoka.

  • 16. Data: 2004-05-04 19:41:13
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał że:
> [...]

    Ja tego nie napisałem!
    To chyba Bartol zacytował Bartola i po tym wszystkim jeszcze zacytował
    dysponentkę "ach ci bogaci klienci, zawsze sa z nimi problemy".

    Swoją drogą, klienci generujący duże obroty nie są obsługiwani przez
    dysponentki, ale przez doradców w przytulnych salonach dla VIP-ów. Do tych
    najważniejszych doradcy również sami jeżdżą.
    Może za kilka lat Bartol nam opisze jak pierwszy raz wszedł na salony, ale
    zastanawiam się czy wówczas jakiś bank jeszcze go w ogóle wpuści do
    wewnątrz.

    Serdecznie pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 17. Data: 2004-05-04 19:41:21
    Od: "draculka" <d...@S...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" napisał w wiadomości

    > Brakuje tylko smoka.

    :-))))))))
    to nie bajka....to dramat a'la Bartol....

    pamietasz przyslowie "nie uslyszy to zmysli" ???
    wypisz wymaluj....
    jeszcze pare watkow autorstwa Bartola a uwierze, ze Bank BPH jest gorsza
    rzeczywistoscia niz tolkienowska kraina Mordoru

    pozdrawiam
    =======================
    draculka

    GG:1210719

  • 18. Data: 2004-05-04 19:43:50
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Brakuje tylko smoka.

    Spoko. BePeHahahaha kupi Ci takiego malego dmuchanego w naglode dla
    najwierniejszego klienta.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-05-04 19:45:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Ja tego nie napisałem!
    > To chyba Bartol zacytował Bartola i po tym wszystkim jeszcze zacytował

    Nie mam w zwyczaju cytowac sam siebie.

    > dysponentkę "ach ci bogaci klienci, zawsze sa z nimi problemy".

    To akurat napisalem.

> [...]
    > Może za kilka lat Bartol nam opisze jak pierwszy raz wszedł na salony, ale
    > zastanawiam się czy wówczas jakiś bank jeszcze go w ogóle wpuści do

    OK. Nie wiem co to byl za klient i nie moja to sprawa.

    Bartol

  • 20. Data: 2004-05-04 19:46:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik draculka napisał:

    > to nie bajka....to dramat a'la Bartol....
    >
    > pamietasz przyslowie "nie uslyszy to zmysli" ???
    > wypisz wymaluj....

    Wiem, ze wiesz lepiej.

    > jeszcze pare watkow autorstwa Bartola a uwierze, ze Bank BPH jest gorsza
    > rzeczywistoscia niz tolkienowska kraina Mordoru

    Ponosi Cie wyobraznia, ale do Tolkiena baaaardzo Ci daleko.

    Bartol