  • 11. Data: 2005-07-22 06:46:12
    Temat: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    > Ja mam u nich konto kilkanaście lat. Bank ma sporo wad, ale i sporo
    > zalet. Generalnie zgodnie z reklamą jego zaletą i wadą jest to, ze jest
    > duży. Poza tym jak w każdym banku trafiają się wpadki. Pisze się o nim
    > najwięcej, bo ma najwięcej klientów. Ze statystyki wynika, ze to
    > generuje największy odsetek niezadowolonych, a jak sam zauważyłeś tacy
    > piszą.

    Właśnie. Ci co narzekają na jakieś ukryte opłaty itp. to mnie dziwią. Ja
    dokładnie przeczytałem TOiP oraz regulamin promocji i dziwie sie, ze takie
    pytania w ogole mozna zadawac. Ok 60% narzekających na tego typu "pułapki"
    BPH sami są sobie winni, ja nie korzystający jeszcze z tego systemu, wiem
    dlaczego tak sie dzieje i nie widze w tym nic złego- czytać, czytać i
    jeszcze raz czytać!
    A min. 50% problemów z Sez@mem wynika ze złej konfiguracji systemu lub/i
    przeglądarki, oraz problememem z dostępem do internetu. Jeśłi myślicie, ze w
    PEKAO SA czy mBanku nie ma takich problemów, to jestescie w błędzie.
    Taddy

  • 12. Data: 2005-07-22 06:49:48
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

> [...]
    > sytuacje, ze np. widoczne jest zupelnie inne saldo niz w praktyce ale
    > np. zawsze wtedy widoczna jest rowniez data wsteczna :)
    > Korzystam intensywnie od ~4 lat i bardzo sobie chwale.
    > Suma miesiecznych obrotow na kontach jest duza, ksiegowanie
    > wszystkich wplat w firmie odbywa sie tylko i wylacznie na podstawie
    > wyciagow on-line (dziennie kilkanascie / dziesiat wplat) i jak narazie
    > nie zdarzyla sie zadna wpadka ze strony banku (brak jakiejs wplaty,
    > czy cos w tym guscie :)
    >
    > No i w oddziale (chociaz baardzo rzadko tam bywam) wyjatkowo mila

    I na taką odpowiedź czekałem! Ale to sie potwierdza, mam kumpla, który ma 4
    konta w tym banku od ponad roku i mimo małych sporadycznych problemików BPH
    nie "wyruchał" go nigdy, w przeciwieństwie do innych banków, jest
    prawnikiem, wiec wie co mówi.
    Taddy

  • 13. Data: 2005-07-22 07:05:15
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-22 08:49- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Taddy, gdy pisał(a):

    > jest prawnikiem, wiec wie co mówi.

    ROTFL!!!
    (zaplułem sobie klawiaturę, cholera)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 14. Data: 2005-07-22 07:26:14
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Jeżeli z Pekao SA do BPH, to po prostu z deszczu pod rynnę. Wkrótce to
    będzie to samo.
    W BPH bardzo dużo zależy od oddziału i kierownika oddziału. To on
    będzie rozpatrywał twoje reklamacje.

    Jakie są wady BPH ? Przede wszystkim to bardzo drogi bank. Po drugie
    oddziału są zamknięte w sobotę, a w tygodniu sa czynne dziwnie krótko.
    Poza tym w moim oddziale niebezpiecznie wydłużyły się kolejki, a nie
    wszystko można załatwić przez telefon i internet.. Z tych powodów
    jakiś czas temu zamknąłem tam rachunek.

    Mam tylko ich kartę kredytową, ponieważ jest w niej sensowne
    ubezpieczenie KL za granicą, no i przy obrotach 1500 zł miesięcznie
    jest bezpłatna.

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 15. Data: 2005-07-22 08:33:43
    Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org>

    Taddy wrote:

    > 1. Na grupie wiekszość opinii jest negatywnych. Z doswiadczenia wiem, ze jak
    > ktos jest zadowolony z czegoś (w Polsce) to raczej nie chwali sie sam nie
    > proszony. Więc ja proszę, żeby Ci co są zadowoleni ujawnili sie i napisali
    > dlaczego są zadowoleni?

    Ja jestem z konta w BPH całkiem zadowolony. Nie miałem jak dotąd żadnych
    problemów z tym bankiem, moje dotychczasowe kontakty z placówką były
    całkiem przyjemne i nie mam też zastrzeżeń do fachowości obsługi
    (przynajmniej w dwóch placówkach z których więcej korzystałem). Inna
    sprawa, że moje kontakty z bankiem też nie należą do częstych. Mam
    srebrny Sezam z aktywowanym dostepem via net i do bieżących rozliczeń
    całkowicie mi wystarcza. Mam też KK (płaska) i też nie narzekam. Jedynym
    zastrzeżeniem jest to, że obsługę KK przez internet ciężko nazwać online
    (jedyne co jest na bieżąco aktualizowane to kwota zadłużenia).

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 16. Data: 2005-07-22 08:41:37
    Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org>

    Piotr wrote:

    > Nagonka? Wiekszosc maili to raczej wytykanie bledow... A tych temu bankowi
    > raczej nie brakuje... Pomijajac okazjonalne wpadki mBanku i Multi - Sezam
    > BPH w ostatnim czasie to po prostu tragedia... Oczywiscie - logujac sie raz
    > na jakis czas aby zrobic pojedynczy przelew - jest w zupelnosci ok -
    > natomiast uzywanie tego "na powaznie" jest naprawde ciezkim przezyciem... Do
    > tego dochodza inne sprawy - typu zalatwienie zwyklej karty platniczej -
    > wszystko super, wniosek przez internet, konsultant w banku - a w efekcie 2
    > m-ce mija i nikt nic nie wie - poza standardowym "sprawdzimy i
> [...]

    A ja miałem bardzo szybko. W jednej placówce banku zakładałem konto, w
    innej składałem wniosek o KK i ta mi przyszła po kilku dniach.
    Generalnie nie miałem nigdy żadnych problemów żeby cokolwiek załatwić.
    Konto mam od kilku lat - najpierw był Sezam-student a później
    przekwalifikowałem na srebrny sezam.

    > Jak na razie - chyba nie ma idealnego banku - do kazdego mozna sie
    > przyczepic - ale ostatnio bph zalicza wiecej minusow niz plusow.

    Osobiście nie zauważyłem.

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 17. Data: 2005-07-22 08:45:05
    Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org>

    Taddy wrote:

> [...]
    > BPH sami są sobie winni, ja nie korzystający jeszcze z tego systemu, wiem
    > dlaczego tak sie dzieje i nie widze w tym nic złego- czytać, czytać i

    Ostatnio ktoś się mnie o coś wypytywał (nieistotne o co). Po kilku
    odpowiedziach odesłałem do helpa (po polsku, z obrazkami - żeby nie
    było). Wiesz co usłyszałem?

    "Nie chce mi się..."

    Ręce opadają i człowiek przestaje się dziwić, że jest jak jest.

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 18. Data: 2005-07-22 15:11:03
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Taddy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie "wyruchał" go nigdy, w przeciwieństwie do innych banków, jest
    > prawnikiem, wiec wie co mówi.

    Hehehehe, dobre, dobre! :-)))))))))))))))))))))

    marekz