    From: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Date: Fri, 22 Jul 2005 10:33:43 +0200

    Taddy wrote:

    > 1. Na grupie wiekszość opinii jest negatywnych. Z doswiadczenia wiem, ze jak
    > ktos jest zadowolony z czegoś (w Polsce) to raczej nie chwali sie sam nie
    > proszony. Więc ja proszę, żeby Ci co są zadowoleni ujawnili sie i napisali
    > dlaczego są zadowoleni?

    Ja jestem z konta w BPH całkiem zadowolony. Nie miałem jak dotąd żadnych
    problemów z tym bankiem, moje dotychczasowe kontakty z placówką były
    całkiem przyjemne i nie mam też zastrzeżeń do fachowości obsługi
    (przynajmniej w dwóch placówkach z których więcej korzystałem). Inna
    sprawa, że moje kontakty z bankiem też nie należą do częstych. Mam
    srebrny Sezam z aktywowanym dostepem via net i do bieżących rozliczeń
    całkowicie mi wystarcza. Mam też KK (płaska) i też nie narzekam. Jedynym
    zastrzeżeniem jest to, że obsługę KK przez internet ciężko nazwać online
    (jedyne co jest na bieżąco aktualizowane to kwota zadłużenia).

    Pozdrawiam,

    Marcin