  • 1. Data: 2005-07-21 16:17:52
    Temat: SYMULACJA MA JEDYNIE CHARAKTER POGLĄDOWY... :-)
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    Kredyt 200K, wkład 21%

    Dla przykładu PKOBP:
    W necie jest kalkulator rat dla kredytu 200tyś PLN (oprocentowanie we
    frankach 2,95) rata miesięczna na początku średnio = 1080 PLN ta sama
    symulacja będąc w banku rata= 1300PLN.... dane do symulacji i d e n t y c
    z n e ! O co chodzi ?

    W Millenium skolei wyliczają na specjalnym formularzu tylko pierwszą ratę i
    ta rata u nich wynosi 1025PLN przy oprocentowaniu we frankach 3,10% !

    pozdr

  • 2. Data: 2005-07-21 16:27:50
    Temat: Re: SYMULACJA MA JEDYNIE CHARAKTER POGLĄDOWY... :-)
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    ups... chyba mi baba z PKO policzyła dla jakiejś niestandardowej liczby
    miesięcy

    pozdr

  • 3. Data: 2005-07-23 18:38:32
    Temat: Re: SYMULACJA MA JEDYNIE CHARAKTER POGLˇDOWY... :-)
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 18:27:50 +0200, Nuworysz <n...@o...pl> napisał:

    > ups... chyba mi baba z PKO policzy?a dla jakiej? niestandardowej liczby
    > miesi?cy
    >
    > pozdr

    A pisałeś że kalkulator PKO w necie. Skąd Ci sie wzieła baba?
    Wytrzeźwiej chłopie
    pozdro