  • 11. Data: 2007-05-14 08:20:24
    Temat: Re: BPH - lekki kant przy uaktywnianiu kart
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Karty przez zwykly nie uaktywnisz. Musisz dzwonic na wydzielony numer do obslugi
    > tych operacji.

    Każdy numer 0801cośtam powinien mieć swój odpowiednik w normalnej
    numeracji na wypadek gdyby ktoś dzwonił z komórki albo z zagranicy.
    Tylko czasem trudno go znaleźć.
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt/in
    folinie_banku

    Karol

  • 12. Data: 2007-05-14 08:43:33
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Karol S <k...@z...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Każdy numer 0801cośtam powinien mieć swój odpowiednik w normalnej
    > numeracji na wypadek gdyby ktoś dzwonił z komórki albo z zagranicy.

    Powinien - ale nie ma.
    Obsługa
    Kart Kredytowych 0 801 6KARTA
    (0 801 652 782) (12) 682 84 82 za minutę jak za jedną jednostkę taryfikacyjną

  • 13. Data: 2007-05-14 10:48:46
    Od: "Maciej Muran" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał

    > Musza miec jakies korzysci, inaczej obie infolinie dzialalyby tak
    > samo.

    Proponuję skontaktować się z dowolnym operatorem stacjonarnym i spytać o
    koszt uruchomienia 0-801 albo od razu poprosić o pełny cennik i
    regulamin świadczenia usługi. Powinno to rozwiać wszelkie Twoje
    wątpliwości :)

    M.

  • 14. Data: 2007-05-14 19:58:54
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Krzysztofsf <k...@g...pl> wrote:

    > Powinien - ale nie ma.
    > Obsługa
    > Kart Kredytowych 0 801 6KARTA
    > (0 801 652 782) (12) 682 84 82 za minutę jak za jedną jednostkę

    Jak to nie ma, przeciez wlasnie podales: (12) 682 84 82

    Zawsze numery 080x sa nakladane na jakis numer.

    a.

  • 15. Data: 2007-05-14 20:53:57
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Jak to nie ma, przeciez wlasnie podales: (12) 682 84 82

    I podalem taryfikacje "za minutę jak za jedną jednostkę" - odnosi sie rowniez do
    tego numeru.

  • 16. Data: 2007-05-14 21:00:50
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Krzysztofsf <k...@g...pl> napisał(a):

    > I podalem taryfikacje "za minutę jak za jedną jednostkę" - odnosi sie rowniez d
    > tego numeru.

    Teraz zwrocilem uwage - tu odnosi sie" * Dla osób dzwoniących z telefonów
    komórkowych lub zagranicy koszt połączeń wg taryfy operatora."

    Czyli poprzez voip moznaby "zaoszczedzic"...Tylko dlaczego np taki wzbk wlasnie
    przyslal mi karte, do ktorej pin moge zdobyc kosztem jednego impulsu polaczenia?

  • 17. Data: 2007-05-14 21:12:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> writes:

    > I podalem taryfikacje "za minutę jak za jedną jednostkę" - odnosi sie rowniez do
    > tego numeru.

    Bzdura. To jest normalny numer w Krakowie.

    MJ

  • 18. Data: 2007-05-15 03:20:28
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > do
    >
    > Bzdura. To jest normalny numer w Krakowie.
    >
    > MJ

    Skorygowalem w nastepnym poscie kilka sekund po tym, na ktory odpowiedziales