  • 11. Data: 2006-08-29 02:18:07
    Temat: Re: BPH - kolejna porazka
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "rtfm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ecvllb$hvb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > O interpunkcji slyszal?

    Slyszal , chcesz wniesc cos do rozmowy ?

    > Podzwon tak jeszcze trzy tygodnie - moze wtedy nasuna ci sie jakies
    sensowne
    > wnioski.

    Mam odzial pod nosem , a w BPH bankowosc netowa lezy . I nie mam zamiaru
    jezdzic na drugi koniec miasta zeby zabrac jakis nowy pakiet startowy albo
    czegos sie dowiedziec ( nowe wnioski , system tel takze lezy ) :))

    > Rece to opadaja jak sie to czyta - powinienes miec zabroniony dostep do
    > internetu - ewentualnie w trybie readonly.
    > Od dawno uwazam ze powinni wprowadzic egzamin na posiadanie karty
    > kredytowej - minimum 30 IQ. Ale kogo wtedy by czesali?

    30 IQ moze nie miec wladzy nad synchronizacja Twoich ruchow . Zastanawiam
    sie w jaki sposob tutaj piszesz .
    Sadzac po intensywnosci Twoich wypowiedzi na grupach tematycznych wlasnie
    ten typ dostepu ktos ci przyznal z urzedu - moze cos w tym jest pomysl .

    Jacek

  • 12. Data: 2006-08-29 02:19:04
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Jak masz jeszcze siły to wyskrob coś tu
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt
    >
    > Na grupie piszą że to działa

    Dzieki ale zrobilem tak po 30 minutach, jest w tej chwili 12 godzin pozniej
    i niestety nie dziala :))

    Jacek

  • 13. Data: 2006-08-29 04:32:35
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Dzieki ale zrobilem tak po 30 minutach, jest w tej chwili 12 godzin
    > pozniej
    > i niestety nie dziala :))

    Może się zepsuło :)
    Ale działało :)

    Darek

  • 14. Data: 2006-08-29 07:20:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-29 04:19, osobnik fotomania stwierdził, iż:
    > Dzieki ale zrobilem tak po 30 minutach, jest w tej chwili 12 godzin pozniej
    > i niestety nie dziala :))

    Spokojnie, jeśli wiadomość dotarła, to na pewno zadziała.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2006-08-29 10:24:19
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ecvmu0$mvs$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na moją znajomość rzeczy, to akurat to nie jest komunikaz z
    > banku, tylko od operatora. Z komórki nie można dzwonić na 0-80#
    > ### ###.

    O dziwno z jakichs niezrozumialych nie jest to takie proste.
    Rzeczywiscie dla przykladu oba numery McBankow sa osiagalnie z
    telefonu Orange. Natomiast oba numery BPH 0801 321 321 oraz 0801
    66 55 66 nie sa osiagalne z komunikatem takim jaki podawal autor
    watku i sytuacja ta ma cechy trwalosci.

    marekz

  • 16. Data: 2006-08-29 10:25:51
    Od: "elx" <e...@o...pl>

    fotomania napisał(a):

    > Patrze sobie na zegarek i juz nie wytrzymalem , na zaden numer podany na
    > stronie nie mozna sie dodzwonic . Infolinia 022 xxxx przy probie
    > polaczenia zrywa .

    Ciekawy nr infolinii musisz wybierać. Podziel się z nami tą radosną
    wiadomością - jaki dokładnie nr wykręcasz. Pytam bo wszystkie nr
    infolinii BPH zaczyną się od 012 i warto czasem domniemać że poza
    Warszawą istnieje także jakieś życie.

    > Mam odzial pod nosem , a w BPH bankowosc netowa lezy

    Wcale nie leży - ma się całkiem nieźle, ale jak się nie pamięta
    hasła to można czasem zmienić roszczeniowe podejście do świata i
    poprosić o pomoc w odblokowaniu, oczywiście dzwoniąc pod odpowiedni
    nr infolinii:)

    pozdr.
    elx

  • 17. Data: 2006-08-29 11:04:39
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    MarekZ napisał(a):

> [...]
    > telefonu Orange. Natomiast oba numery BPH 0801 321 321 oraz 0801
    > 66 55 66 nie sa osiagalne z komunikatem takim jaki podawal autor

    Po prostu BPH zastrzegł w umowie, że nie życzy sobie przyjmować
    telefonów z sieci komórkowych (a w zasadzie z jednej sieci komórkowej,
    bo tylko Orange oferuje taką usługę - im nie trudno dogadać się z TP).

    Umowa na usługi 0-80x pozwala na wybór stref, z których połączenie jest
    osiągalne. Jedną ze "stref" są sieci komórkowe.

    Numer Pekao24 (0800380380) kiedyś również nie był dostępny z komórek,
    jednak jakiś czas temu to się zmieniło.

    Marek

  • 18. Data: 2006-08-29 14:04:53
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "elx" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]
    >hasła to można czasem zmienić roszczeniowe podejście do świata i
    >poprosić o pomoc w odblokowaniu, oczywiście dzwoniąc pod odpowiedni

    Jezeli 3 razy zle sobie powybierasz literki to musisz leciec do odzialu bo
    nowy pakiet startowy

    Jac

  • 19. Data: 2006-08-29 16:01:08
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Jezeli 3 razy zle sobie powybierasz literki to musisz leciec do odzialu bo
    > nowy pakiet startowy

    Niekoniecznie - można załatwić przez infolinię

    Darek