  • 1. Data: 2006-08-27 19:52:58
    Temat: bankomat euronetu
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ahoy,

    Spotkał się już ktoś z nowym typem bankomatu Euronetu? Postawili toto w
    'moim' nowym Tesco. Wygląda dość kosmicznie, obsługa także nietypowa -
    kartę się wsadza do oporu, a następnie samemu wyciąga (nie traci się
    kontaktu wzrokowego i "namacalnego" z kartą), dopiero po wyciągnięciu
    dokonuje się reszty operacji (najpierw rodzaj operacji, potem PIN).

    Soft chyba jakaś wczesna beta, bo wszystko podane w $, a także brak
    jakichkolwiek usług dodanych w stylu doładowanie konta, czy wydruk
    historii rachunku.

    Ot ciekawostka. ;-)

  • 2. Data: 2006-08-27 20:27:39
    Temat: Re: bankomat euronetu
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Aug 2006 21:52:58 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wklepał(-a):

> [...]
    >
    >Soft chyba jakaś wczesna beta, bo wszystko podane w $, a także brak
    >jakichkolwiek usług dodanych w stylu doładowanie konta, czy wydruk

    Kiedyś oglądałem program o kolesiach z USA, którzy raniutko wtaczali "bankomat"
    do marketu, a znikał on wieczorem.
    Trzeba się strzec nietypowych. ;)

  • 3. Data: 2006-08-28 07:02:36
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Soft chyba jakaś wczesna beta, bo wszystko podane w $, a także brak
    > jakichkolwiek usług dodanych w stylu doładowanie konta, czy wydruk
    > historii rachunku.
    >
    > Ot ciekawostka. ;-)

    i co, w USD wyplaca ? ;-))
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2006-08-28 12:03:44
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> writes:

    > Kiedyś oglądałem program o kolesiach z USA, którzy raniutko wtaczali
    > "bankomat"
    > do marketu, a znikał on wieczorem.
    > Trzeba się strzec nietypowych. ;)

    Znaczy sie co, rozdawali nielegalnie pieniadze? :)

    --
    jimmij

  • 5. Data: 2006-08-28 14:52:17
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Aug 2006 14:03:44 +0200, jimmij <j...@j...jj> wklepał(-a):

    >Znaczy sie co, rozdawali nielegalnie pieniadze? :)

    Skanował karty i PIN, a potem pokazywał "brak połączenia z bankiem" lub podobny
    komunikat.

  • 6. Data: 2006-08-30 19:26:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > i co, w USD wyplaca ? ;-))

    Nie, ale stan konta podał mi w dularach :-))))

  • 7. Data: 2006-09-14 16:52:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    >
    > Soft chyba jakaś wczesna beta, bo wszystko podane w $, a także brak
    > jakichkolwiek usług dodanych w stylu doładowanie konta, czy wydruk

    Euronet się wypowiedział. W/w bankomat to bankomat "klasy ekonomicznej",
    czyli celowo dostępna jest jedynie wypłata gotówki i sprawdzenie salda
    rachunku. Pozostałe usługi są celowo niedostępne, aby jego utrzymanie
    było jak najtańsze.

    Nadal tego nie rozumiem, bo zawsze mi się wydawało, że na usługach
    dodatkowych się zarabia, no ale widać, że się myliłem i sprzedaż
    doładowań to tylko koszty. :-)

    Podobne ograniczenie dotyczy innych usług, w stylu wykonywanie
    zdefiniowanych przelewów, zmiany PINu, wydruk historii rachunku itp.
    Jest to więc taki "półeuronet". :-)