  • 11. Data: 2016-07-22 09:12:26
    Temat: Re: BPH - jakiś problem
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2016-07-21 o 18:54, RobertS pisze:

    > wtedy jest info, że zamknięte z powodu X

    Już widzę, jak jakakolwiek firma umieszcza informację, zwłaszcza w
    placówce bankowej, że zamknięte z powodu włamania i kradzieży.

    Zazwyczaj, jak już jest powód zamknięcia, to zazwyczaj inny niż
    rzeczywistość. Nie wyobrażam sobie, że ktoś umieści również napis -
    zamknięte z powodu braków kadrowych. Jak już, to napiszą z powodu
    urlopów, każdy zrozumie i kiwnie głową.

    Jedynie powinna być informacja, że zamknięte do dnia ...

    Pamięta ktoś jakie info było na drzwiach amber gold? Już nie pamiętam,
    ale zrobiłem fotkę i gdzieś w domu pewnie na kompie mam.

  • 12. Data: 2016-07-22 09:40:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-07-16 o 09:12, BQB pisze:

    > Już widzę, jak jakakolwiek firma umieszcza informację, zwłaszcza w
    > placówce bankowej, że zamknięte z powodu włamania i kradzieży.

    Nie liczyłem na ogłoszenie :-)

> [...]
    >
    > Pamięta ktoś jakie info było na drzwiach amber gold? Już nie pamiętam,
    > ale zrobiłem fotkę i gdzieś w domu pewnie na kompie mam.

    Dlatego zapytałem, czy inne oddziały otwarte, czy trzeba uciekać z kasą :-)

  • 13. Data: 2016-07-22 09:48:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 09:12:30 UTC+2 użytkownik BQB napisał:

> [...]
    > placówce bankowej, że zamknięte z powodu włamania i kradzieży.
    >
    > Zazwyczaj, jak już jest powód zamknięcia, to zazwyczaj inny niż
    "Konserwacja systemów informatycznych"
    ;)