  • 11. Data: 2006-03-21 12:25:32
    Temat: Re: [BPH] historia sezama
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Mar 2006 11:47:18 +0100, w <d...@b...kjonca.bogus>, Kamil
    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Może podaj datę tego "pierwszego" wg Ciebie, zeby się nie okazało że
    > rozmawiamy o różnych wersjach.

    Nie pamiętam :). Pamiętam ten przaśny inteface i historię operacji na 100
    operacji naprzód. I fajne stare barwy Banku Przem-Handl.

  • 12. Data: 2006-03-21 16:03:08
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Na pewnonie - sam używałem, czegoś podobnego do INGOnLine, i na pewno nie
    > było do Aktiweksowe, bo używałem pod Linuksem.

    Bardziej mi chodziło o layout strony. Technicznie było pewnie i 3 wersje

    Darek

  • 13. Data: 2006-03-24 13:18:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Mar 2006 13:25:32 +0100, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Nie pamiętam :). Pamiętam ten przaśny inteface i historię operacji na 100
    > operacji naprzód. I fajne stare barwy Banku Przem-Handl.

    Ta wersja wymagała javy. Pod linuxem działała tylko w starej szkapie 4.x :)

    A potem przyszło nowe, które zostało w zasadzie do dzisiaj - z paroma
    zmianami, jak to w żywym systemie bywa.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944