  • 1. Data: 2002-09-03 17:35:21
    Temat: BPH Sezam a Windows XP- pomocy!!!
    Od: "Tomek" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Przeinstalowalem sobie system na XP no i teraz nie moge korzystac z systemu
    BPH przez www bo nie chca mi sie jakies komponenty zaladowac. Pewnie chodzi
    o wirtualna maszyna java, tyle ze kochany microsoft odlaczyl mozliwosc
    automatycznej aktualizacji. Znacie moze jakis adres z ktorego moznaby
    sciagnac ten komponent? Dodam, ze ze strony SUN-a cos takiego zainstalowalem
    ale BPH-owi to nie wystarcza:(

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2002-09-03 17:58:49
    Temat: Re: BPH Sezam a Windows XP- pomocy!!!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomek"
> [...]
    > automatycznej aktualizacji. Znacie moze jakis adres z ktorego moznaby
    > sciagnac ten komponent? Dodam, ze ze strony SUN-a cos takiego

    a jak wejdziesz przez Narzedzia -> windows Update to nie jest to znajdowane
    jako komponent
    konieczny lub wskazany do zainstalowania?
    tam trzeba koniecznie zagladać i instalować patche bo pojawiają się często
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-09-03 18:25:05
    Od: "tomasz trenzinger" <z...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > konieczny lub wskazany do zainstalowania?
    > tam trzeba koniecznie zagladać i instalować patche bo pojawiają się często

    Wlasnie problem w tym, ze na stronach Microsoftu (przez win update tez) jest
    informacja, ze JVM jest niedostepna dla XP bo SUN wytoczyl im proces o
    rozpowszechnianie tego komponentu...i chyba od czerwca nie mozna tego
    updateowac tylko kaza czekac na service packa na plytce... Ale ja to juz
    potrzebuje!

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2002-09-03 21:26:28
    Od: "Tomasz Cynar" <t...@p...onet.pl>

    > Wlasnie problem w tym, ze na stronach Microsoftu (przez win update tez)
    jest
    > informacja, ze JVM jest niedostepna dla XP bo SUN wytoczyl im proces

    http://ftp.uni-stuttgart.de/pub/systems/win95/fixes/
    VM/msjavx86.exe

    Sciagnij z powyzszego. Po zainstalowaniu Sezam bedzie dzialal.
    U mnie dziala. Tekstem "Win95" w URLu sie nie przejmuj, to wersja
    dzialajaca od Win95 wzwyz.

    T.Cynar

  • 5. Data: 2002-09-03 22:14:36
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > sciagnac ten komponent? Dodam, ze ze strony SUN-a cos takiego zainstalowalem

    Sez@m nie dziala z nowa java sun'a !!!
    Dziala z dostepnymi do tej pory microsoftowymi virtual java machine.
    Innym wyjsciem jest zainstalowanie starego Netscape w wersji 4.7x.

  • 6. Data: 2002-09-04 08:55:46
    Od: "Tomek" <z...@N...gazeta.pl>

    > http://ftp.uni-stuttgart.de/pub/systems/win95/fixes/
    VM/msjavx86.exe