  • 1. Data: 2004-10-22 13:01:06
    Temat: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    szanowni posiadacze sezama,
    wiedzieliscie o tym, ze od 1X skrzynka pocztowa jest w cenie 1zl/miesiac?
    ja dowiedzialem sie o tym dopiero dzis :(
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2004-10-22 14:51:54
    Temat: Re: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ls napisał:

    > szanowni posiadacze sezama,
    > wiedzieliscie o tym, ze od 1X skrzynka pocztowa jest w cenie 1zl/miesiac?
    > ja dowiedzialem sie o tym dopiero dzis :(

    I co, zbankrutowales?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-10-22 14:54:40
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:clb0ad$rls$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > szanowni posiadacze sezama,
    > wiedzieliscie o tym, ze od 1X skrzynka pocztowa jest w cenie 1zl/miesiac?
    > ja dowiedzialem sie o tym dopiero dzis :(

    hm, ja mam u nich tylko kk i tez dopiero dzisiaj usunalem bardzo istotny
    element oferty kart kredytowych w posai platnej skrzynki pocztowej :-)
    jesli policza mi oplate za ten niechciany dodatek - to wnerwie sie nie na
    zarty :-) jesli nie pomoze reklamacja - to mam nadzieje ze sad przyjmie moj
    pozew ! ;_)

  • 4. Data: 2004-10-22 14:59:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krab napisał:

> [...]
    > zarty :-) jesli nie pomoze reklamacja - to mam nadzieje ze sad przyjmie moj

    Czy te skrzynke maja wszyscy baj dyzajn? Chyba sprawdze.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-10-22 15:34:09
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Czy te skrzynke maja wszyscy baj dyzajn? Chyba sprawdze.

    kiedys uzywalem tej skrzynaki ale pozniej cos pozmieniali
    I nie wiem czy mam aktuwna czy nie?
    Jak to sprawdzic?
    Chyba jak mnie obciaza za uzywanie:))

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-10-22 16:19:55
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Wejdź do "Moich finansów" -> poczta - tam też mozna usunąć skrzynkę

  • 7. Data: 2004-10-22 18:12:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Darek napisał:

    > Wejdź do "Moich finansów" -> poczta - tam też mozna usunąć skrzynkę

    To jest wrecz fantastycznie intuicyjne!

    Bartol

  • 8. Data: 2004-10-22 18:37:14
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > szanowni posiadacze sezama,
    > wiedzieliscie o tym, ze od 1X skrzynka pocztowa jest w cenie 1zl/miesiac?
    > ja dowiedzialem sie o tym dopiero dzis :(

    Wiedzieliśmy. I tak siakoś prawem bezwładności jeszcze jej nie usunęliśmy ;-)

    A działanie tej skrzynki przy, przyznaję dość pokrętnym, wykorzystaniu jej
    możliwości, to temat na osobną balladkę. Ale to raczej "zasługa" bodajże
    Comarchu pospołu z Interią, i pewnie stąd wynika, że infolinia BPH o niektórych
    funkcjach skrzynki dowiadywała się ode mnie :-)

    Jacek

  • 9. Data: 2004-10-22 18:55:06
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Instrukcja jest zamieszczona na stronie głównej
    Fakt, moze przydałaby się jakaś informacja po logowaniu, ale ja nigdy do
    końca ich nie doczytałem

  • 10. Data: 2004-10-22 19:27:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:clbbtm$n12$1@news.onet.pl...
    > Wejdź do "Moich finansów" -> poczta - tam też mozna usunąć skrzynkę

    Ale powiadamianie mailami na inne skrzynki u nich nie działa. Testowałem
    ONET, WP, INTERIA, TERRAMAIL, NEOSTRADĘ i textplus (skrzynki telefonów
    +GSM). Powiadomienia idą tylko na Sezam pomimo odmiennych zapewnień
    pracowników banku i obsługujących serwis.