  • 1. Data: 2004-01-08 23:23:30
    Temat: [BPH PBK] Konwersja do nowego Sez@mu
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Dostalem wlasnie pisemko z BPH, ze 17-18 stycznia jest konwersja do nowego
    systemu bankowosci elektronicznej ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 2. Data: 2004-01-09 05:15:20
    Temat: Re: [BPH PBK] Konwersja do nowego Sez@mu
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Dostalem wlasnie pisemko z BPH, ze 17-18 stycznia jest konwersja do nowego
    > systemu bankowosci elektronicznej ;-)

    w tych dniach nalezy zalozyc zerowe dzialanie systemu i przelewy zrobic
    przed terminem a nie planowac na 20-tego :-)))

  • 3. Data: 2004-01-09 09:33:27
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 9 Jan 2004 00:23:30 +0100, WIT napisał(a):
    > Dostalem wlasnie pisemko z BPH, ze 17-18 stycznia jest konwersja do nowego
    > systemu bankowosci elektronicznej ;-)

    Co gorsza, ANI SŁOWA o tym jakie są wymagania! Sprawdzić nie można, bo konto
    w nowym sezamie jest aktywne dopiero gdy się zlikwiduje konto w starym
    sezamie... :-/

    Czyli trzeba założyć, że od 17-18 stycznia użytkownicy nie-windows mogą się
    pożegnać z obsługą przez internet :-E

    Co gorsza - co to jest "hasło dostępu do systemu sezam"? Czy to samo co
    hasło do identyfikatora PIF? Hasło do poczty sezam?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2004-01-09 21:38:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dostalem wlasnie pisemko z BPH, ze 17-18 stycznia jest konwersja do
    nowego
    > systemu bankowosci elektronicznej ;-)

    Przyszło mailem? Ja mam dwa pytania.

    1. Czemu przysyłają na stare konta mailowe, jak już jest po konwersji na
    nowe? Wczoraj się zastanawiałem, czy nie wyrzucić z OE tego starego konta.
    A tu taka niespodzianka.

    2. Gdzie się podziała strona 1 z trzystronicowego załącznika, bo ja mam
    tylko 2 i 3. Z tekstu wynika, że chyba wcześniej nic nie było. No ale jak
    drut oznaczone strona 2 i 3, więc zastanawiam się co mogło być na 1.

  • 5. Data: 2004-01-12 13:26:18
    Od: "Bankroot" <b...@o...pl>

    > Czyli trzeba założyć, że od 17-18 stycznia użytkownicy nie-windows mogą się
    > pożegnać z obsługą przez internet :-E

    Spoko. Dowiedziałem się. Będzie działać pod linuxem.

    Pozdro

  • 6. Data: 2004-01-12 13:57:43
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Bankroot dnia 2004-01-12 14:26 napisał(a) co następuje:

    > Spoko. Dowiedziałem się. Będzie działać pod linuxem.

    Kiedy? Znasz jakieś terminy?

    Marek

  • 7. Data: 2004-01-12 21:43:29
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    WIT wrote:
    > Dostalem wlasnie pisemko z BPH, ze 17-18 stycznia jest konwersja do
    > nowego systemu bankowosci elektronicznej ;-)

    Sez@m po konwersji jest piękny, ale nie mogę znaleźć swoich przelewów
    zdefiniowanych w starym systemie sez@m. Jeżeli mam je definiować od
    nowa, to mogę zrobic to w inym banku.

    Bye Bye BPH !

  • 8. Data: 2004-01-12 22:24:17
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 12 sty 2004 at 21:43 GMT,
    MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Sez@m po konwersji jest piękny, ale nie mogę znaleźć swoich przelewów
    > zdefiniowanych w starym systemie sez@m. Jeżeli mam je definiować od
    > nowa, to mogę zrobic to w inym banku.

    A to już jesteś po konwersji?
    Eeeee. uzależniać się od banku bo się ma tam przelewy ustawione? Bo jak
    rozumiem to cię dotąd powstrzymywało.

    Pozostane sceptykiem*

    --
    Jurek

    *to taki zgrabny eufemizm do "pieprzysz głupoty"