  • 1. Data: 2004-01-08 22:29:49
    Temat: [mBank] mCzat bez mLinek i mLinów
    Od: "mISZA" <u...@i...domain.pl>

    "Szanowni Państwo od 09.01.2004 w rozmowach na czacie ogólnym nie będzie
    uczestniczył pracownik mLinii. (...)"

    Protest :)
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=109
    139&t=109139

  • 2. Data: 2004-01-08 23:10:12
    Temat: Re: [mBank] mCzat bez mLinek i mLinów
    Od: "LUZYTA." <l...@g...pl>

    mISZA <u...@i...domain.pl> napisał(a):

    > od 09.01.2004 w rozmowach na czacie ogólnym nie będzie
    > uczestniczył pracownik mLinii. (...)"
    >
    > Protest :)

    A mnie to egal.
    Nie grzeszyli mądrością, a tempem żółwiom równali.

  • 3. Data: 2004-01-09 05:10:58
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "LUZYTA." <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A mnie to egal.
    > Nie grzeszyli mądrością, a tempem żółwiom równali.

    moze i dobrze, bo jedyne co sie tam dzialo - to rozmowki z jakimis stalymi
    bywalcami z zupelnym brakiem czasu na odpowiedzi w sprawach bankowych

  • 4. Data: 2004-01-09 14:13:10
    Od: Witek <w...@m...md>

    "krab" <_...@k...pl> wrote in

    > moze i dobrze, bo jedyne co sie tam dzialo - to rozmowki z
    > jakimis stalymi bywalcami z zupelnym brakiem czasu na
    > odpowiedzi w sprawach bankowych

    Dla mnie akurat nawet na ogolnym byli pomocni. I moje
    watpliwosci i pytania szybko znalazly odpowiedz.

    Witek

  • 5. Data: 2004-01-09 17:37:25
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > Dla mnie akurat nawet na ogolnym byli pomocni. I moje
    > watpliwosci i pytania szybko znalazly odpowiedz.
    Dla mnie również .
    Mczat był główną przewagą mbanku nad VW . Nieraz dzięki mlinkom nie musiałem
    obciążać mlinii(i moich nerwów).
    W tej chwili poza onlineowoscią mbank niewiele różni się od VW , a biorąc
    pod uwagę niskie % nie jest także zbyt konkurancyjny.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-01-09 18:00:16
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btmot6$8t$...@n...onet.pl,
    Feanor <n...@p...onet.pl>:
    > Dla mnie również .
    > Mczat był główną przewagą mbanku nad VW . Nieraz dzięki mlinkom nie
    > musiałem obciążać mlinii(i moich nerwów).

    I dalej nie musisz. Po prostu idziesz na czat ekspercki zamiast na ogólny.

    --
    Robert