  • 1. Data: 2002-06-19 20:09:59
    Temat: Jaka jest średnia krajowa?
    Od: "Thraxx" <t...@i...pl>

    Jaka jest średnia krajowa i gdzie to znaleźć?
    Czy jest coś takiego jak najniższa średnia krajowa lub najwyższa średnia
    krajowa, czy tylko jest po prostu średnia średnia krajowa?

  • 2. Data: 2002-06-19 20:25:38
    Temat: Re: Jaka jest średnia krajowa?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jaka jest średnia krajowa i gdzie to znaleźć?
    > Czy jest coś takiego jak najniższa średnia krajowa lub najwyższa średnia
    > krajowa, czy tylko jest po prostu średnia średnia krajowa?

    no jak srednia to srednia :)
    Chyba ze chodzi ci juz o rozbite informacje na grupy.
    sprobuj w takich serwisach jak www.elfin.pl czy biznes.onet.pl

  • 3. Data: 2002-06-19 20:34:47
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    http://www.infor.pl/wskazniki/wisdok.html?R=2047

  • 4. Data: 2002-06-19 21:22:20
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > http://www.infor.pl/wskazniki/wisdok.html?R=2047

    Rozumiem że są to kwoty brutto?

    hosi

  • 5. Data: 2002-06-19 21:31:28
    Od: b...@w...pl (Krzysztof)

  • 6. Data: 2002-06-20 06:28:08
    Od: Michal Rolka <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof wrote:

    > From: "hosi" <h...@W...pl>
    > Przyłączam się do pytania czy są to zarobki netto, brutto przed
    > ubruttowieniem, czy brutto po ubruttowieniu ?

    AFAIK brutto.

    Michał

  • 7. Data: 2002-06-20 10:31:56
    Od: b...@w...pl (Krzysztof)

    > AFAIK brutto.
    > Michał

    Ale są "dwa brutta" z ZUS i bez ZUS. Więc które brutto ?

    Krzysztof.

  • 8. Data: 2002-06-20 10:57:39
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ale są "dwa brutta" z ZUS i bez ZUS. Więc które brutto ?
    >
    > Krzysztof.

    Nie wiem jak u Ciebie ale ja juz odkad polaczono ZUS z pensja wszedzie
    spotykam sie ze brutto to jest to ZUS-em - takie pensje IMO powinny
    widniec na umowach o prace.

    Przemek

  • 9. Data: 2002-06-20 11:49:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    GUS podaje teraz wszystko "brutto ubruttowione..."

    MJ

  • 10. Data: 2002-06-20 12:15:59
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    > GUS podaje teraz wszystko "brutto ubruttowione..."

    Oj chyba nie wszystko.

    Karol