  • 1. Data: 2005-07-23 15:28:56
    Temat: Jak się powinno rozpatrywać reklamację ?
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Witam,

    Jak bank traktuje reklamację pozytywną? To jest, czy w razie pozytywnego
    rozpatrzenia reklamacji bank tylko koryguje błąd (co załóżmy widać w
    systemie transakcyjnym) i siedzi cicho (ew. pisze maila), czy też zawsze
    powinien przysłać pismo-potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia tej
    reklamacji pocztą
    tradycyjną ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 2. Data: 2005-07-23 21:27:21
    Temat: Re: Jak się powinno rozpatrywać reklamację ?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    August napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    > zawsze
    >powinien przysłać pismo-potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia tej

    Nie wiem co na to prawo/regulamin. Grzeczność nakazuje poinformować.
    Z powodu różnic w interpretacji TOiP (w KB jest TPiO) w różnych
    oddziałach reklamowałem u dyr. oddziału. Reklamacja została
    przesłana do centrali. Została uznana: prowizja zwrócona. Centrala
    przysłała pismo do domu.
    Cała sprawa ciekawa - jak jeszcze raz podpadną to opiszę na grupie.
    Arek