  • 11. Data: 2015-03-27 07:53:04
    Temat: Re: BGZ Optima ewakuacja
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    > Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Przypomnienie o ewakuacji dla trzymajacych w BGZ Optima:

    > https://www.bgzoptima.pl/konta_oszczednosciowe/konto
    _indywidualne/szczegoly_oferty.aspx
    > oprocentowanie nominalne 3,0% w skali roku
    > okres podwyższonego oprocentowania od 27 stycznia do 26 marca
    > 2015 r.

    Ja tak przy okazji.
    Jak wygląda to dla banku, US i innych instytucji gdy przelewamy z konta na
    konto kwoty powyżej 15 tysięcy euro?
    Jeżeli oba konta są nasze, tylko w różnych bankach a robimy to po to aby
    korzystniej je ulokować. Powinniśmy się obawiać?

  • 12. Data: 2015-03-27 08:13:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krzychu" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Jeżeli oba konta są nasze, tylko w różnych bankach a robimy to po to aby
    >korzystniej je ulokować. Powinniśmy się obawiać?

    Niby czego?

  • 13. Data: 2015-03-27 08:29:38
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Niby czego?

    Że posądzą mnie o coś czego nie zrobiłem?
    Takie przelewy są rejestrowane i ktoś je jednak analizuje.
    Mogę spać spokojnie?

  • 14. Data: 2015-03-27 11:23:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krzychu" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Że posądzą mnie o coś czego nie zrobiłem?
    >Takie przelewy są rejestrowane i ktoś je jednak analizuje.
    >Mogę spać spokojnie?

    Tak. Do momentu aż Ziobro nie przeczyta Twojego posta ;-)

  • 15. Data: 2015-03-27 11:32:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" 5514f71d$0$2203$6...@n...neostrada.pl

    Ene> Dzięki. Ile ma być po 27 marca?

    > no to dzisiaj wracamy ;-))

    Czylim znów wprowadził Siostry w błąd?
    Nie po 27, ale od 27? Dziś piątek -- trzeba
    uważać, aby środki nie nocowały w ciemnicy.
    [jak one nie lubią tych ciemnych lochów!]

    -=-

    Przy okazji 3%:

    https://www.t-mobilebankowe.pl/konto

    Oprocentowanie 3%
    0 zł za konto i kartę debetową - bez żadnych warunków
    0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie
    0 zł za krajowe przelewy internetowe
    0 zł za 10 przelewów natychmiastowych co miesiąc
    500 zł zwrotu kwoty zakupów dokonanych telefonem NFC z usługą MyWallet

    Oprocentowanie 3% dotyczy kwot do 5 000 zł i obowiązuje w miesiącu
    nastepującym po miesiącu, w którym na rachunku zaksięgowano wpływ
    z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę, bądź wpływ z tytułu
    stypendium dokonany prez uczelnię wyższą, bądź wpływ z tytułu renty
    lub emerytury dokonany przez ZUS. W przypadku braku wpływów oraz
    dla środków przekraczających kwotę 5 000 zł, oprocentowanie wynosi
    0,10% - do 31 marca 2015 r. a od 1 kwietnia 2015 0,00%.
    Oprocentowanie 3% dotyczy rachunków otwartych od 1 maja 2014.
    Szczegóły w Tabeli Oprocentowania. Pobierz formularz przelewu
    wynagrodzenia na T-Mobile Konto.

    Promocja 500 zł zwrotu kwoty zakupów przysługuje posiadaczom konta,
    którzy są lub zostaną klientami abonamentowymi T-Mobile i nie skorzystali
    z promocji ,,500 zł za transfer''. Zwrot wynosi 5% kwot transakcji
    zrealizowanych kartą debetową MasterCard NFC. Limit zwrotu kwoty
    zakupów wynosi 50 zł miesięcznie i 500 zł w danym roku kalendarzowym.
    Warunkiem otrzymania zwrotu jest przelewanie na konto nie mniej niż
    1000 zł miesięcznie. Szczegółowe zasady promocji opisane są
    w Regulaminie promocji 500zł dla obecnych Klientów T-Mobile.

    TM chyba daje 5 dych za polecenie. [w kosmos?]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2015-03-27 11:42:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" 55150324$0$15677$6...@n...neostrada.pl

    > Niby czego?

    Ponoć MF domaga się budowy jakiejś centralnej bazy danych dotyczącej
    kont bankowych, aby uskutecznić wojnę przeciwko ,,białym kołnierzykom''.
    [ja już dawno przeszedłem na golfy, i to ciemne, nie białe; ciekawe,
    czy po kołnierzykach MF weźmie na cel skarpety... i czy czarnuchy
    będą miały lepiej od białych...]

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/855731,powstan
    ie-centralna-baza-rachunkow-urzednik-znajdzie-twoje-
    oszczednosci.html

    Skarbówka, komornicy sądowi i wiele innych podmiotów już bez problemu
    ustalą, gdzie Polacy trzymają pieniądze. Rządzący projektują specjalną
    bazę wiedzy o naszych kontach

    26.02.2015, 07:49; Aktualizacja: 26.02.2015, 09:09

    [ciekawe, co na to mucha pod gardłem JKM]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-03-27 13:30:46
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 27 Mar 2015 04:51:16 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > Pudło. Nadal 3% do 27.05.

    Dali 3%, żeby im kasa do ING-u nie uciekła.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2015-03-30 11:39:15
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 23 Mar 2015 10:26:01 +0100, WAM napisał(a):

> [...]
    _indywidualne/szczegoly_oferty.aspx
    > oprocentowanie nominalne 3,0% w skali roku
    > okres podwyższonego oprocentowania od 27 stycznia do 26 marca

    Odnoszę wrażenie, ze BGŻ-Optima się wycwanił i zaczyna kombinować z
    Regulaminami.
    Obecnie:

    "Nowe Środki - wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku
    Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego,
    *w kwocie nie większej niż Zwiększenie Salda Początkowego* i nie
    większej niż 100 000 zł, wg stanu na koniec każdego dnia w ,,Okresie
    Promocji",

    "Zwiększenie Salda Początkowego - wartość środków pieniężnych
    zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych *oraz Rachunkach Lokat*
    *Terminowych* w ramach Konta BGŻOptima Klienta, stanowiących nadwyżkę
    nad Saldem Początkowym, wg stanu na koniec każdego dnia w ,,Okresie
    Promocji""
    "Saldo Początkowe - wartość środków pieniężnych zgromadzonych na
    Rachunkach Oszczędnościowych *oraz Rachunkach Lokat Terminowych* w
    ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia poprzedzającego
    ,,Okres Promocji""

    Czyli obecnie do Salda Początkowego wchodzi wartość lokat, podczas gdy -
    jak wykazuje moje doświadczenie - dotychczas lokaty nie wchodziły!
    Ten sam numer jest w przypadku Lokaty Wielkich liczb, przy czym tam
    dodatkowo Saldo początkowe jest wyliczane na dzień 23 marca, na 3 dni
    przed końcem dotychczasowej promocyjnej oferty!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2015-03-30 11:51:42
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 30 Mar 2015 11:39:15 +0200, Chris94 napisał(a):

> [...]
    > dodatkowo Saldo początkowe jest wyliczane na dzień 23 marca, na 3 dni
    > przed końcem dotychczasowej promocyjnej oferty!

    Sprawdziłem na infolinii.
    Środki, które na rachunek główny wpłynęły z lokaty, nie są Nowymi
    Środkami i są oprocentowane tylko na 2%.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof