  • 1. Data: 2015-03-23 14:38:51
    Temat: Meritum: Oprocentowanie Konta Oszczędnościowego
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Na swojej internetowej stronie Meritum podaje:
    "2,75% na Koncie Oszczędnościowym
    2,75%* w skali roku już od pierwszej złotówki"

    Jest co prawda gwiazdka:
    "*Promocyjna stawka oprocentowania obowiązująca do dnia 31.03.2015 r.
    Poza okresem promocji stawka oprocentowania równa się Stawce inflacji,
    jednak nie więcej niż 75% Stopy referencyjnej NBP oraz nie mniej niż
    0,1%."
    - ale z niej nie wynika, żeby oprocentowanie było niższe, tymczasem moje
    wszystkie Konta Oszczędnościowe są oprocentowane na 2,5%.
    Czy ja czegoś nie rozumiem, czy też bank bezczelnie kłamie?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2015-03-23 15:18:33
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Mamy z zona takie same konta i ona ma 2,75 a ja 2,5
    Dziwne CO?

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2015-03-23 17:27:49
    Temat: Re: Meritum: Oprocentowanie Konta Oszcz?dno?ciowego
    Od: p...@g...com

    Den mandag 23 mars 2015 kl. 15:18:40 UTC+1 skrev kowtow:
    > Mamy z zona takie same konta i ona ma 2,75 a ja 2,5
    > Dziwne CO?
    >

    > ---
    antywirusowe Avast.

    Konto oszczednosciowe oprocentowane jest na 2,75, Meritumkonto oszczednosciowe na
    2,50