  • 21. Data: 2004-08-07 20:11:50
    Temat: Re: BANK w USA - jaki polecacie ?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cf39b9$q3g$1@inews.gazeta.pl>, L...@r...tenbit.pl
    says...

    > Zadne specjalne procedury dla obcokrajowców skoro jestem obywatelem USA ,
    > Akuratnie obok mnie przy drugim stanowisku rodowity amerykanin zakladal
    > konto i mial problem bo nie mial ze soba karty SS, konto zalozyl ale musial
    > doniesc.
    > Dobra nie bedziemy sie spierac, kazdy moze pojsc do banku i spróbowac
    > zalozyc konto.

    Jej... bo jesli amerykanin to musi przedstawic SSN (choc takze wystarczy
    odcinek z pensji) i inne dokumenty wymagane dla amerykanow (lub
    rezydentow) ... jesli natomiast jest to obcokrajowiec to wymagane sa
    inne dokumentu. Znajomy zakladal tydzien temu konto w Chase w Nowym
    Jorku ... nie mieszka w Stanach i ma wylacznie polskie obywatelstwo -
    nie bylo ZADNEGO problemu

    AP

  • 22. Data: 2004-08-07 20:15:09
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

> [...]
    > doniesc.
    > Dobra nie bedziemy sie spierac, kazdy moze pojsc do banku i spróbowac

    Dokladnie tak jak powiedziales ... jestes obywatelem USA i ty MUSZISZ
    przedstawic SNN#. To tak jakbys powiedzial ze do zalozenia konta w
    polskim banku wymagany jest dowod osobisty. Tak .. to prawda .... ale
    dla obywateli polskich ... natomiast obcokrajowcy rezydenci czy
    nierezydenci musza przedstawic inne dokumenty aby moc otworzyc konto

    AP

  • 23. Data: 2004-08-08 00:25:13
    Od: "VX" <v...@n...net>

    Oj sorry. Wlasciwy link to: http://www.tcfexpress.com/index.jsp

  • 24. Data: 2004-08-08 00:25:39
    Od: "VX" <v...@n...net>

    > Użytkownik "VX" <v...@n...net> napisał w wiadomości
    > checkowego
    >
    > A jak z przelewami do PL ?
    > No i dobrze by bylo gdyby byl oddzial w NOrlean, bo nie bede ganial
    > dziewczyny po calych stanach

    Maja w calych USA

  • 25. Data: 2004-08-08 00:26:17
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    .net...
    > In article <cf2h50$h0n$1@inews.gazeta.pl>, v...@n...net says...

    Master

    > O ile dobrze pamietam z weryfikacji w Pay Palu nie jest konieczne
    > posiadanie OBU produktow. Wystarczy posiadanie konta czekowego
    > (weryfikacja moze nastapic przez ACH)

    To sprobuj zalozyc konto verified....