  • 1. Data: 2004-08-06 12:09:39
    Temat: atak na klientów Citi?
    Od: "Wojciech Strojny" <w...@g...pl>

    dziś otrzymałem maila w którym Citi (rzekomo) zwraca się o uzupelnienie
    danych i odsyła na stronę do formularza m.in:
    PIN , User ID, Password Social Security Number itd. trochę
    dziwna maniera i jakby dużo danych.
    pozdrawiam i ostrzegam.

  • 2. Data: 2004-08-06 12:22:08
    Temat: Re: atak na klientów Citi?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Wojciech Strojny" <w...@g...pl> napisała:

> [...]
    >danych i odsyła na stronę do formularza m.in:
    > PIN , User ID, Password Social Security Number itd. trochę

    W ciagu ostatniego tygodnia otrzymalem ze cztery takie emaile. Chłopcy się
    rozkrecają ;-(

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-08-06 12:30:36
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > W ciagu ostatniego tygodnia otrzymalem ze cztery takie emaile. Chłopcy się
    > rozkrecają ;-(

    te maile sa rozsylane tylko do klientow Citi?
    czy inni tez cos takiego dostaja?
    bo jezeli tylko klienci to bardzo ciekawe to jest...

    kursor

  • 4. Data: 2004-08-06 12:46:52
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "kursor" <m...@U...wp.pl> napisała:

    >te maile sa rozsylane tylko do klientow Citi?
    >czy inni tez cos takiego dostaja?
    >bo jezeli tylko klienci to bardzo ciekawe to jest...
    Są do wszystkich (ja np. nie jestem, ani nie bylem klientem Citi)

  • 5. Data: 2004-08-06 12:47:06
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > te maile sa rozsylane tylko do klientow Citi?
    > czy inni tez cos takiego dostaja?

    Dostają.

    Jacek

  • 6. Data: 2004-08-06 12:48:24
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    > te maile sa rozsylane tylko do klientow Citi?
    > czy inni tez cos takiego dostaja?

    Nie jestem klientem Citi. Mało tego, nigdy nie byłem i nie zamierzam. Mimo
    to dostałem już ponad 5 takich maili, w tym jeden na skrzynkę, na którą
    nigdy jeszcze nie dostałem spamu, bo znają ją 3 osoby prywatne. Zaiste
    ciekawe ...

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 7. Data: 2004-08-06 13:42:37
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Andriej Uljanow napisał(a):

> [...]
    > to dostałem już ponad 5 takich maili, w tym jeden na skrzynkę, na którą
    > nigdy jeszcze nie dostałem spamu, bo znają ją 3 osoby prywatne. Zaiste

    Właśnie dostałem na konta myśle że jest to mail który pobiera sobie np.
    z tej grupy(tak myśle że na pewno z tej grupy bo wcześniej nie
    przychodziły) nazwe nadawcy po czym dodaje domeny serwerow mailowych i
    wysyła wiadomość strona z linka nie istnieje.
    Ktoś chyba powinien się tym zająć?

  • 8. Data: 2004-08-06 14:45:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kesser <k...@g...pl> wrote:
    > Ktoś chyba powinien się tym zająć?

    Spokojnie!
    Liczba takich falszywek w przypadku Citka - siega cos kolo 250 miesiecznie
    ostatnio. I nie dasie tego powstrzymac. Glownie ze wzgledu na stosowany
    system zabezpieczen, ktory bank stosuje w USA.
    W Polsce ostatnio zeby skorzystac z bankowosci internetowej - owszem trzeba
    podac numer karty i pin - ale najpierw nalezy aktywowac usluge w citiline +
    dzienny limit to chyba 5000. Czyli jak ktos chce wieksze przelewy robic,
    to... ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-08-06 14:56:24
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    trochę

    > te maile sa rozsylane tylko do klientow Citi?
    > czy inni tez cos takiego dostaja?
    > bo jezeli tylko klienci to bardzo ciekawe to jest...

    no prosze, i ja wlasnie dostalem takiego maila...
    dziekuje ;-)

    kursor

  • 10. Data: 2004-08-06 14:59:42
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:cf05jh$g40$1@news.onet.pl...

    > W Polsce ostatnio zeby skorzystac z bankowosci internetowej - owszem
    trzeba
    > podac numer karty i pin - ale najpierw nalezy aktywowac usluge w citiline
    +

    zawsze tak było ;-)

    > dzienny limit to chyba 5000. Czyli jak ktos chce wieksze przelewy robic,
    > to... ;)

    kilka dni pod rząd ;-)

    --
    JaKi