    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BANK w USA - jaki polecacie ?
    Date: Sat, 07 Aug 2004 20:15:09 GMT

    In article <cf39b9$q3g$1@inews.gazeta.pl>, L...@r...tenbit.pl
    says...

    > Zadne specjalne procedury dla obcokrajowców skoro jestem obywatelem USA ,
    > Akuratnie obok mnie przy drugim stanowisku rodowity amerykanin zakladal
    > konto i mial problem bo nie mial ze soba karty SS, konto zalozyl ale musial
    > doniesc.
    > Dobra nie bedziemy sie spierac, kazdy moze pojsc do banku i spróbowac
    > zalozyc konto.

    Dokladnie tak jak powiedziales ... jestes obywatelem USA i ty MUSZISZ
    przedstawic SNN#. To tak jakbys powiedzial ze do zalozenia konta w
    polskim banku wymagany jest dowod osobisty. Tak .. to prawda .... ale
    dla obywateli polskich ... natomiast obcokrajowcy rezydenci czy
    nierezydenci musza przedstawic inne dokumenty aby moc otworzyc konto

    AP