  • 1. Data: 2004-08-06 12:00:34
    Temat: pieniadze z USA - w miare tanio i bez klopotow :)
    Od: "Tomek J." <t...@c...pl>

    Temat był już pewnie wałkowany tysiące razy ale przeglądałem archiwum i nie
    znalazlem żadnych konkretów,stąd pytanie:

    W jaki sposób przesłać-przelać-przekazac kwote ok 5 000$-10000$?

    Oczywiście dobrze by było aby opłata była jan najniższa, czas nie jest taki
    ważny.

    --

    zdrófko :)

  • 2. Data: 2004-08-06 12:06:35
    Temat: Re: pieniadze z USA - w miare tanio i bez klopotow :)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomek J. said the following on 2004-08-06 14:00:
> [...]
    >
    > W jaki sposób przesłać-przelać-przekazac kwote ok 5 000$-10000$?
    >
    > Oczywiście dobrze by było aby opłata była jan najniższa, czas nie jest taki

    U$-transfer w PKOBP ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-08-06 13:54:49
    Od: "Mirek" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek J." <t...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W jaki sposób przesłać-przelać-przekazac kwote ok 5 000$-10000$?
    >
    > Oczywiście dobrze by było aby opłata była jan najniższa, czas nie jest

    www.moneybookers.com, kilka razy wysylalem w ten sposob kase do USA, ale w
    druga strone tez nie powinno byc zadnych problemow
    pozdrawiam
    Mirek

  • 4. Data: 2004-08-06 14:00:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca said the following on 2004-08-06 14:06:
    [...]
    Oj, nie ten kierunek :-(
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2004-08-07 04:20:03
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cevrt2$79r$1@inews.gazeta.pl>, t...@c...pl
    says...
> [...]
    >
    > W jaki sposób przesłać-przelać-przekazac kwote ok 5 000$-10000$?
    >
    > Oczywiście dobrze by było aby opłata była jan najniższa, czas nie jest taki

    Jej..... przy kwocie $5000 to juz zwykly "wire" wystarczy. Maksymalna
    kwota oplat to ok. $45 (mniej niz 1%), a jesli dobrze poszukasz to
    znajdziesz i za $10.

    AP

  • 6. Data: 2004-08-07 07:46:14
    Od: "Tomek J." <t...@c...pl>

    a czy ktoś się orientuje jak bedzie wyglądała sprawa podatku?
    Pieniądze przesyła mi osoba trzecia więc odpadają jakieś darowizny.
    Czy przesyłając w ten sposób pieniądze US ma jakieś sygnały o dokonaniu
    takiego przelewu?

    --

    zdrófko :)

  • 7. Data: 2004-08-07 17:17:40
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cf21cg$205$1@inews.gazeta.pl>, t...@c...pl
    says...

> [...]
    > Pieniądze przesyła mi osoba trzecia więc odpadają jakieś darowizny.
    > Czy przesyłając w ten sposób pieniądze US ma jakieś sygnały o dokonaniu

    Jelsi chodzi od strony amerykanckiej to do $11000 kwote mozna uznac za
    darowizne BEZ opodatkowania

    AP

  • 8. Data: 2004-08-07 19:16:48
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "Tomek J." <t...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > Pieniądze przesyła mi osoba trzecia więc odpadają jakieś darowizny.
    > Czy przesyłając w ten sposób pieniądze US ma jakieś sygnały o dokonaniu

    Proponuje wiec Western Union