  • 31. Data: 2004-08-19 18:10:31
    Temat: Re: BANK w USA dostepny dla Polakow ?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cg2ptc$l1v$1@inews.gazeta.pl>, v...@n...net says...

    > "PolandMET.com" <m...@m...net> wrote in message
    > do
    > sie
    >
    > Czemu? A takie wymagania ma eBay i Pay Pal, ze konto musi byc checking....

    Bo konto "Citibank Access Account" jest kontem typu checking .... specjalnie dla
    ciebie zadzwonilem pod 1-800-374-9700 (infolinia dla nowych kont Citi)
    Access Account jest kontem typu checking.

    AP

  • 32. Data: 2004-08-19 18:55:15
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    l.net...
> [...]
    > ciebie zadzwonilem pod 1-800-374-9700 (infolinia dla nowych kont Citi)
    > Access Account jest kontem typu checking.

    Jesli te $3 jest na dobre i zle to bierz....Ja mam za darmo w kilku innych
    bankach.....

  • 33. Data: 2004-08-19 19:30:19
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cg2t2m$5il$1@inews.gazeta.pl>, v...@n...net says...

> [...]
    > specjalnie dla
    >
    > Jesli te $3 jest na dobre i zle to bierz....Ja mam za darmo w kilku innych

    Ja tam tez nie potrzebuje... tez mam za darmo. Kwestia jest znalezienia
    konta, ktore daje mozliwosc oblsugi transferow miedzynarodowych przez
    WWW no i najlepiej jakby bylo stosunkowo niedrogo (transfer no i
    oczywiscie konto). Masz jakies sugestie w tym temacie?

    AP

  • 34. Data: 2004-08-19 19:48:04
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

> [...]
    > WWW no i najlepiej jakby bylo stosunkowo niedrogo (transfer no i
    > oczywiscie konto). Masz jakies sugestie w tym temacie?

    Wlasnie, bo co mi z nawet darmowego konta jak zeby wyciagnac kase bede
    musial jechac do stanow ?
    Wlasnie o to sie to rozbija. Chyba ze jakbym mial PayPala, to bym slal kase
    znajomemu w DE na PayPala a on my kase na konto USD w PL. Tylko ze to
    strasznie skomplikowane, a ja bym nie ryzykowal posiadania np. 1000$ naraz
    na koncie PayPala.

    Ale i tak cos jest skopane, bo pod tym numerem znajomej powiedzieli ze jej
    nie zaloza bo nie ma zielonej srajtasmy a bez tego niech spada na drzewo.
    Nie wiem,

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com