  • 1. Data: 2002-05-29 11:42:38
    Temat: Autoryzacja online i CVC
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Witam!
    Wlasnie płaciłem poprzez ecard kartą VC Lukasa w sieci.
    Wypełniłem pola dotyczące numeru i ważności kary oraz
    _celowo_ wpisałem błędny kod CVC (taki mały test ;-) ).
    Ku mojemu zdziwieniu transakcja została autoryzowana!
    Po co w takim razie jest to CVC?? Czy to normalne?

    hosi

  • 2. Data: 2002-05-29 11:43:56
    Temat: Re: Autoryzacja online i CVC
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Nie jesteś pierwszy i zapewne nie ostatni...
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-05-29 11:47:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 29, 2002 at 01:42:38PM +0200, hosi wrote:

    > Wlasnie płaciłem poprzez ecard kartą VC Lukasa w sieci.
    > Wypełniłem pola dotyczące numeru i ważności kary oraz
    > _celowo_ wpisałem błędny kod CVC (taki mały test ;-) ).
    > Ku mojemu zdziwieniu transakcja została autoryzowana!

    Bo lukas (bzwbk?) nie sprawdza cvv/cvc

    > Po co w takim razie jest to CVC?? Czy to normalne?

    Bo jest kupa serwisow gdzie nie zadaja tego kodu, jesli bys musial sie
    calkowicie na niego przesiasc to visa stracila by zarobek ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-29 12:50:30
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Bo lukas (bzwbk?) nie sprawdza cvv/cvc

    A czy np. Pekao SA sprawdza?

    hosi

  • 5. Data: 2002-05-30 07:42:42
    Od: maciej pilch <4...@p...onet.pl>

    Witam
    Sprawdzenie jest w interesie merchanta wysylajac do hosta wydawcy poza
    standardowymi danymi karty dane poufne, które powinny byc znane tyko
    uzytkownikowi karty (tzw. CVC2 EC/MC lub CVV 2 V) dodatkowo weryfikuje
    poprawnosc podanych danych. Wtedy ogranicza sie liczbe transakcji
    oszukanczych. Autoryzacja to tylko stwierdzenie, ze transakcja jest
    dokonana do istniejacego numeru karty i ze nie przekracza limitu.
    Pozdrawiam
    CVC 3