  • 1. Data: 2002-05-29 09:56:43
    Temat: Płatność kartą w systemie PolCard
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    Dokonałem zapłaty (VE) w firmie, która korzysta z systemu PolCard.
    I wczoraj bank obciążył moje konto o zapłaconą kwotę + 1,5%. A
    miałem mieć płatności bez prowizji. Pomyślałem sobie, że
    potraktowali to jako wypłatę z bankomatu. Czy tak? I czy tak jest?
    Bo oczywiście jestem poirytowany.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2002-05-29 10:24:57
    Temat: Re: Płatność kartą w systemie PolCard
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 29, 2002 at 11:56:43AM +0200, Hubert wrote:

> [...]
    > miałem mieć płatności bez prowizji. Pomyślałem sobie, że
    > potraktowali to jako wypłatę z bankomatu. Czy tak? I czy tak jest?

    To byla platnosc w posie? A jakiego rodzaju to byl sklep? Czasem oni
    traktuja to jako wyplate gotowki, ale anyway najwazniejsze jest co
    podpisales na slipie. Jesli kwota sie rozni, to ja bym zlozyl
    reklamacje.

    I jest bez znaczenia na to jaki aklajer.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-29 11:02:33
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Hubert,

    Wednesday, May 29, 2002, 11:56:43 AM, you wrote:

> [...]
    H> miałem mieć płatności bez prowizji. Pomyślałem sobie, że
    H> potraktowali to jako wypłatę z bankomatu. Czy tak? I czy tak jest?

    A na ile podpisywales slipa?

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...pl

  • 4. Data: 2002-05-29 14:28:46
    Od: Hubert <h...@w...pl>

> [...]
    > traktuja to jako wyplate gotowki, ale anyway najwazniejsze jest co
    > podpisales na slipie. Jesli kwota sie rozni, to ja bym zlozyl

    Hmm... Nieco jasniej prosze, bo nie rozumiem terminow. Domyslam sie, ze
    POS to takie ustrojstwo, przez ktore przeciagaja karte. Tak bylo, w
    firmie komputerowej w Warszawie. Tylko ciekawe, ze nie wpisywalem PINu
    (VE) tylko podpisywalem. Rozumiem, ze slip to ta karteczka, na ktorej
    figuruje suma do zaplaty. Na karteczce stalo 5.000 zl i tyle mialo stac.
    A potracili 75 zl wiecej.

    > I jest bez znaczenia na to jaki aklajer.

    A co to aklajer?

    pozdrawiam
    Hubert

    PS. Przepraszam za lamerstwo w tej dziedzinie.

  • 5. Data: 2002-05-29 14:29:21
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    > A na ile podpisywales slipa?

    Na 5.000, a potracili 5.075.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 6. Data: 2002-05-29 14:46:02
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jakiego banku była ta VE ??

  • 7. Data: 2002-05-29 14:52:50
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Hubert wrote:

    > Na 5.000, a potracili 5.075.

    5075 bylo na wyciagu oczywiscie jako jedna transakcja?
    Ja bym polecial z tym slipem do banku po wyjasnienie.

  • 8. Data: 2002-05-29 17:02:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 29, 2002 at 04:28:46PM +0200, Hubert wrote:

    > Hmm... Nieco jasniej prosze, bo nie rozumiem terminow. Domyslam sie, ze

    ;-)

    > POS to takie ustrojstwo, przez ktore przeciagaja karte. Tak bylo, w

    Tak.

    > firmie komputerowej w Warszawie. Tylko ciekawe, ze nie wpisywalem PINu
    > (VE) tylko podpisywalem. Rozumiem, ze slip to ta karteczka, na ktorej

    To akurat najmniej dziwne, tak jest najczesciej.

    > figuruje suma do zaplaty. Na karteczce stalo 5.000 zl i tyle mialo stac.
    > A potracili 75 zl wiecej.

    No to do banku reklamacje ze _nie_dokonywales_ platnosci na taka
    kwote. Mozliwe ze w kasie gosc nabil ci cos w rodzaju napiwku, ale po
    pierwsze jesli to sklep komputerowy to to powinno byc zablokowane a po
    drugie i tak nie stosuje sie takich pozycji w takich sklepach.

    > A co to aklajer?

    Akceptant. No, ta firma ktora mowi sklepowi ze mimo ze nie wygladasz,
    to jednak dysponujesz taka kasa i oni sie zajmo rozliczeniem
    transakcji ;-)

    > PS. Przepraszam za lamerstwo w tej dziedzinie.

    Ale nie ma problemu.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-05-29 19:12:27
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    > 5075 bylo na wyciagu oczywiscie jako jedna transakcja?

    Tak.

    > Ja bym polecial z tym slipem do banku po wyjasnienie.

    Troche klopotliwe, bo jestem z Lublina, a bank jest w W-wie, ale
    jak tak smialo mowicie to porusze sprawe.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 10. Data: 2002-05-29 19:12:39
    Od: Hubert <h...@w...pl>