eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Call Center BPH PBK.....
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-05-29 09:50:38
    Temat: Call Center BPH PBK.....
    Od: "Lukasz" <g...@p...onet.pl>

    Czy ktoś zauważył, iż dokonując przelewu za pomocą Call Center środki na
    poczet transakcji nie są blokowane i można je ponownie pobrać tym razem z
    Bankomatu lub u uśmiechniętej Pani w okienku?

    Zrestzą trudno jest się do nich dodzwonić... zauważyłem, że zmieniają
    komunikat gdy mają jakies problemy z systemem początkowo iz "system jest
    niedostępny....." na czysto olewacki i w stylu gówno zawsze leci od góry,
    zrzucają wszytsko na TPSA informując "Połączenie nie może być
    zrealizowane" - gdyby było to komunikat z TPSA nie było by zaliczenia a tu
    jest :(((




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1