  • 51. Data: 2002-12-29 11:11:21
    Temat: Re: Automaty BPH - zmiana :-o
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Sun, 29 Dec 2002 01:08:48 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca napisał(a):

    >mBankowi lynx chyba nei wystarcza (ramki).

    Ale opera już tak :)
    Fakt, mBank też niepotrzebnie udziwnia swoje strony javascriptem robiącym
    niewiadomoco...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 52. Data: 2002-12-29 11:11:23
    Temat: Re: Automaty BPH - OT
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Sun, 29 Dec 2002 00:58:34 GMT, Jacek Sitowski napisał(a):
    >Bynajmniej, zielonego pojęcia o tym nie miałem, VC używałem tylko do
    >zakupów internetowych, dlatego spytałem. Dziękuję za wszystkie
    >odpowiedzi.

    Ja do zakupów internetowych musiałem właśnie wyrobić sobie MC BPH, bo VC BPH
    nie było uznawane przez australijskie sklepy...

    Teraz prawdopodobnie w ogóle zmienię na MC kredytowego - przy częstych
    wyjazdach do eurolandu wychodzi znacznie lepiej :)

    A VC jeszcze chwilę będzie ważna, więc mam ją w razie sytuacji awaryjnej...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 53. Data: 2002-12-29 11:52:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Ale opera już tak :)
    > Fakt, mBank też niepotrzebnie udziwnia swoje strony javascriptem robiącym
    > niewiadomoco...

    Najśmieszniejsze, że część transakcyjna mBanku chodzi na maszynkach
    S/390, dla których system uzywany w zwykłym HTML-u i CGI (wyślij
    formularz, odbierz dane, wyślij następny formularz, odbierz dane) jest
    niemal natywny - tak działa każdy terminal do tego systemu.

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2002-12-29 13:49:56
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" napisał w wiadomości >

    > Zmieniony

    Dzięki, sprawdzę. Tylko, do licha, dlaczego jej
    jeszcze nie ma?? Zostały tylko dwa dni...

  • 55. Data: 2003-02-22 22:04:29
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu Sat, 28 Dec 2002 14:26:41 +0000 (UTC), j...@c...pl (Jacek
    Osiecki) napisał(a):

> [...]
    (...)
    >pewność że nie będę musiał wprowadzać w
    >sklepie PINu, co uważam za bardzo istotne - nikt mojego PINu nie
    >zdobędzie...

    Skorzystałem z Twojej sugestii i zacząłem intensywniej wykorzystywać
    trzymaną wcześniej w szufladzie VC BPH PBK, właśnie z uwagi na brak
    konieczności wpisywania PIN-u. Niestety, jak się dowiedziałem, karta ta
    jest wycofywana przez bank i nie zostanie mi odnowiona. Wstępnie
    zaproponowano mi w pełni kredytową kartę Visa Silver, w związku z czym
    chciałem zapytać, czy wymienisz swoją VC na Silver i jakie ewentualne
    zagrożenia wiążą się z przejściem na kartę Silver.

    Jacek Sitowski