    From: "jo44" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Automaty BPH - OT
    Date: Wed, 25 Dec 2002 08:25:23 +0100

    Użytkownik "Bogdan B." napisał w wiadomości ...

    > Skoro już rozmawiamy - pytanie było natury bardziej ogólnej. U większości
    > ludzi fakt bycia klientem określonego banku nie powoduje automatycznie aż
    > takiego entuzjazmu.

    Jesli juz ogolnie i jesli tak dokladnie obserwujesz to co piszę:
    jedynym co mnie wkurza jest przekonanie o niemylności i entuzjazm
    dla tego komputera co stoi w Łodzi, Warszawie, czy gdzie indziej,
    a jest nazywany przez tychze entuzjastow bankiem. Dla bankow, czyli tzw
    tu "marmurkow" podchodze natomiast spokojnie, a ze mialem lub mam
    konto tylko w dwoch, to i tylko o nich pisze. Nie denerwuje mnie to, ze
    pobieraja oplate za to co robia - dzis to normalne. Czasy gdy w banku
    wszystko bylo za darmo, a dolary byly oprocentowane na 11 % nie wroca.
    Natomiast glosy, jak w watku, ze cos nie chodzi
    a wg piszacego powinno chodzic: na wszystkim , pod wszystkim i byc
    zabezpieczone przed wszystkim traktuje jako czepianie sie. Kolega niczego
    nie sprawdzil, a wszystko wie. A ja sprawdzilem, wiem mniej (chociaz pod
    UNIXem pracowalem, a i z LINUXem od czasu do czasu), ale u mnie
    chodzi. Stąd pewna zlosliwosc w pytaniu o DOS.
    A jesli chodzi o, jak to mowisz, entuzjazm - jesli mozna byc entuzjasta
    komputera w Lodzi, to dlaczego nie mozna byc entuzjasta Banku??
    (Zwlaszcza, ze jest calkiem dobry).