  • 1. Data: 2005-07-03 22:04:07
    Temat: jak zamknąć konto PayPal"?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu (2003 rok) założyłem konto w PayPal podając kraj:
    Portugaliateraz system nie pozwala zamknąć konta, bo nie podałem numeru
    karty, a konta "niepełnego" zamknąć nie można.

    Wszelkie próby korespondencji z PayPal owocują jedynie otrzymaniem (chyba
    automatycznej) odpowiedzi - proszę wejść w zakładkę zamykanie konta ->
    zamknij
    albo proszę wejść w zakładkę access limitation, spełnić podane tam punkty i
    konto można zamknąć

    czy ktoś wie jak skutenicze zamknąć to konto?

    generalnie po debiucie Ebay i kolejnych przygodach z PayPal stwierdzam, że
    ta firma nie nadaje się dla polskich użytkowników - szkoda, że na razie nie
    ma konkurencji na świecie

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2005-07-04 07:32:01
    Temat: Re: jak zamknąć konto PayPal"?
    Od: Varg <v...@m...pl>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote:
> [...]
    > konto można zamknąć
    >
    > czy ktoś wie jak skutenicze zamknąć to konto?

    Ja kiedyś założyłem konto jako "Holland" i było ono niezweryfikowane i
    bez problemu je zamknąłem...

    --
    Frozen woods holding within the wisdom
    Forbidden spirit of war and our blood