  • 11. Data: 2002-07-20 19:45:10
    Temat: Re: Ankieta w Bankier.pl dziurawa !!!
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:ahc18p$gnd$1@news.onet.pl...

    > To sobie otworze spoldzielczy =)

    :-) to ja na niego zaglosuje - co by zdetronizowac banki ktore znalazly sie
    tam przez czysty przypadek - BZWBK na 3 miejscu - LOL, ROTFL ;-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-07-20 19:46:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > :-) to ja na niego zaglosuje - co by zdetronizowac banki ktore znalazly
    sie
    > tam przez czysty przypadek - BZWBK na 3 miejscu - LOL, ROTFL ;-)

    Pewnie Amra tlucze smsy =)

  • 13. Data: 2002-07-20 19:50:00
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    A na pekao tlucze esesmany n...@p...onet.pl ;-)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-07-20 20:41:21
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Panowie maja 25 gr za kazdego wyslanego tam sms`a.
    Skad wiesz?

  • 15. Data: 2002-07-20 20:49:11
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Panowie maja 25 gr za kazdego wyslanego tam sms`a.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 16. Data: 2002-07-20 20:53:46
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    www.supersms.pl z tad ;-)

  • 17. Data: 2002-07-20 21:01:23
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Info nie jest pewne zeby nie bylo.
    W kazdym razie na stronie http://www.supersms.pl/afiliant/how.php jest opis
    programu partnerskiego i za kazdego smsa ta firma placi 25 gr.

    Pzd Travis