  • 1. Data: 2002-07-20 13:38:55
    Temat: Ankieta w Bankier.pl dziurawa !!!
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Ale piekna dziura. Zobaczcie na ostatia pozycje.
    http://www.bankier.pl/spolecznosc/ankieta/ankieta2.h
    tml

  • 2. Data: 2002-07-20 13:40:48
    Temat: Re: Ankieta w Bankier.pl dziurawa !!!
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    pewnie kasuja szmalec za te SMSy i pozwalaja na wpisanie tam wszystkiego jak
    leci...

  • 3. Data: 2002-07-20 14:01:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Ale piekna dziura. Zobaczcie na ostatia pozycje.
    > http://www.bankier.pl/spolecznosc/ankieta/ankieta2.h
    tml

    A z mojej Bezpiecznej Kasy JaKi-ego wyszlo tylko "bezpieczna". Glosujcie a
    oprocentowanie podniose ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-07-20 14:01:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A z mojej Bezpiecznej Kasy JaKi-ego wyszlo tylko "bezpieczna". Glosujcie a
    > oprocentowanie podniose ;-)

    Ludziska! Nie sluchajta konkurencji!! W Minik kredyt tylko 9,9999 %
    Oprocentowanie netto, nalezy doliczyc 22% VAT + 30% podatku dochodowego =)))

  • 5. Data: 2002-07-20 14:04:48
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Toc to lichwa :P

    Cichaj golowasy, cichaj!

  • 6. Data: 2002-07-20 14:05:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ludziska! Nie sluchajta konkurencji!! W Minik kredyt tylko 9,9999 %
    > Oprocentowanie netto, nalezy doliczyc 22% VAT + 30% podatku dochodowego
    =)))

    Toc to lichwa :P

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-07-20 14:06:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 20 Jul 2002 16:01:51 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

    >Ludziska! Nie sluchajta konkurencji!! W Minik kredyt tylko 9,9999 %
    >Oprocentowanie netto, nalezy doliczyc 22% VAT + 30% podatku dochodowego =)))

    No to cie zamkna za dzialanie bez licencji bankowej :DD
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-07-20 14:09:55
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > On Sat, 20 Jul 2002 16:01:51 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

    > No to cie zamkna za dzialanie bez licencji bankowej :DD
    > --
    O dobry pomysl ;-) gdzie tu podkablowac zeby konkurencje wyciac ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-07-20 14:18:07
    Od: "Pafcik" <p...@u...gov.pl>

    > pewnie kasuja szmalec za te SMSy i pozwalaja na wpisanie tam wszystkiego
    jak
    > leci...

    pewnie tak , bo

    "Redakcja zastrzega sobie możliwość usuwania głosów nie związanych z tematem
    ankiety. "

  • 10. Data: 2002-07-20 15:55:24
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > O dobry pomysl ;-) gdzie tu podkablowac zeby konkurencje wyciac ;-)

    To sobie otworze spoldzielczy =)