  • 1. Data: 2002-07-20 11:44:13
    Temat: Co dalej z Inteligo?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Bankgesellschaft Berlin (Polska) i Inteligo będą sprzedane. Wiadomość tę
    potwierdził Hans-Joerg Vetter, prezes BGB podczas dzisiejszego walnego
    zgromadzenia akcjonariuszy berlińskiego banku.

    Sprzedaż BGB Polska i Inteligo, podobnie jak kilku innych
    spółek, jest konsekwencją przyjęcia przez akcjonariuszy BGB nowej strategii
    rynkowej. Zakłada ona radykalne uproszczenie struktury BGB i przekształcenie
    go w bank regionalny, działający na terenie Berlina i okolic.

    Akcjonariusze BGB zobowiązali zarząd do zaproponowania
    konkretnych kroków wyjścia z inwestycji w Polsce oraz Czechach, gdzie BGB
    kontroluje średniej wielkości Zivnostenska Banka.

    Przypomnijmy, że BGB przeżywa poważne kłopoty związane z
    nieudanymi inwestycjami na rynku nieruchomości i złymi kredytami
    hipotecznymi.
    expander

    oraz Przedłuża się sprzedaż Inteligo

    Niemiecki BGB nie zakończył rozmów związanych ze sprzedażą
    internetowego konta Inteligo. Kupnem Inteligo interesowało się kilka
    instytucji finansowych, wśród których wymieniano BRE Bank, Raiffeisen
    Bank Polska i BIG-BG. Poweażnym kandydatem była też Commercial Union,
    jednak wycofała się z rozmów w połowie czerwca. Kupnem Inteligo mogą
    być także zainteresowane banki hiszpańskie (Santander Central Hispano)
    i francuskie (BNP Paribas). (s. 6)
    Parkiet

    P.S. A wlasnie komus tam tlumacyzlem o BNP ze zainteresowane ;)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-20 11:57:28
    Temat: Re: Co dalej z Inteligo?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote...
    > oraz Przedłuża się sprzedaż Inteligo
    >
    > Niemiecki BGB nie zakończył rozmów związanych ze sprzedażą
    > internetowego konta Inteligo. Kupnem Inteligo interesowało się kilka

    byc moze nikt nie kupi inteligo. i co wtedy?

  • 3. Data: 2002-07-20 12:46:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > byc moze nikt nie kupi inteligo. i co wtedy?

    Jak ktos sie chce wepchac na PL rynek to kupi.

  • 4. Data: 2002-07-20 12:47:06
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Moglby kupic BIG, wowczas zapchalby swoja luke na rynku kont z dostepem via
    net.

  • 5. Data: 2002-07-20 21:03:02
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    20 Jul 02 13:57, Mscislaw pisal do All:

    M> byc moze nikt nie kupi inteligo. i co wtedy?

    będą nowe (niższe) oferty sprzedaży...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 6. Data: 2002-07-22 07:53:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > będą nowe (niższe) oferty sprzedaży...

    Czekaj. To ja uprzedze pytyanie - a jak i wtdy nik nie kupi?? ;) a jako, ze
    wiadomo, ze Inrteligo jescze dluuuugo bedzie przynosil straty - BGB nie
    bedzie chcial go dalej utrzymywac....

  • 7. Data: 2002-07-22 17:13:25
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    jako, ze
    > wiadomo, ze Inrteligo jescze dluuuugo bedzie przynosil straty - BGB

    Na to mogę Ci tylko opowiedzieć spadochroniarski dowcip.
    Bojaźliwy żołnierz przed pierwszym skokiem pyta sierżanta: co zrobić
    jak mi się spadochron nie będzie chciał otworzyć. - Pociągnąć za lewy
    uchwyt który masz na piersi.
    A jak i wtedy nie będzie się chciał otworzyć? - Pociągnąć za prawy
    uchwyt od spadochronu zapasowego. A jak i wtedy się nie utworzy?
    Rozpiąć rozporek i wyrwać to co tam masz.
    Dlaczego? Bo i tak ci już nie będzie potrzebne. :-)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Na dobry poczatek dnia... >>> http://link.interia.pl/f1629