  • 1. Data: 2002-07-20 14:54:46
    Temat: doradca finansowy
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    Czy w Polsce (a szczegolnie w Bydgoszczy, czy Poznaniu) istnieje ktos taki
    jak doradca finansowy (nie inwestycyjny), ktory pomoze mlodemu czlowiekowi w
    doborze instrumentow finansowych, w zaplanowaniu finansowej przyszlosci?

    --
    Zobacz: Czego bogaci ucza swoje dzieci, a o czym biedni nie maja pojecia!
    http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=24948

  • 2. Data: 2002-07-20 15:25:42
    Temat: Re: doradca finansowy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > doborze instrumentow finansowych, w zaplanowaniu finansowej przyszlosci?

    eee - to nie lepiej na grupe puscic ?? Zaraz bedziesz mial pelne spektrum
    rozwiazan.

    BTW - nie kliknalem na twoj link ;)

  • 3. Data: 2002-07-20 21:52:03
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    20 Jul 02 16:54, Bartek Szymkowiak pisal do All:

    BS> doradca finansowy (nie inwestycyjny), ktory pomoze mlodemu
    BS> czlowiekowi w doborze instrumentow finansowych, w zaplanowaniu
    BS> finansowej przyszlosci?

    Wierzysz w doradztwo finansowe?
    To przyjrzyj się towarzystwom ubezpieczeniowym i funduszom inwestycyjnym.
    Tam siedzi kupa analityków i doradców a wyniki mają takie jak widać.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 4. Data: 2002-07-22 18:17:34
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    > Wierzysz w doradztwo finansowe?
    > To przyjrzyj się towarzystwom ubezpieczeniowym i funduszom inwestycyjnym.
    > Tam siedzi kupa analityków i doradców a wyniki mają takie jak widać.

    Chcialbym wierzyc - poszukuje osoby, ktora usiadze ze mna, nie wiem, czy na
    pol czy na dwie godziny, i pomoze mi ulozyc plan, ktory pozwoli ma uzbierac
    wystarczajaca kwote pieniedzy, abym mogl zostac rentierem (: Innymi slowy,
    pomoze ustalic kwote pieniedzy, jaka inwestowac i w co je inwestowac, aby
    osiagnac swoje cele.

    Rozumiem, ze brak odezwu na moj post, a raczej powyzsza odpowiedz, oznacza,
    ze w Polsce nie ma takiego kogos?

  • 5. Data: 2002-07-22 22:04:25
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Mariusz Mroczkowski wrote:
    > Wierzysz w doradztwo finansowe?
    > To przyjrzyj się towarzystwom ubezpieczeniowym i funduszom inwestycyjnym.
    > Tam siedzi kupa analityków i doradców a wyniki mają takie jak widać.

    Bo ekonomiści mają taki wpływ na ekonomię, jak astronomowie na
    astronomię.
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-22 22:20:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bo ekonomiści mają taki wpływ na ekonomię, jak astronomowie na
    > astronomię.

    taaaaaak??? ;)

    Patrz Kolodka ekonomista, poliutyk, a jakis wpolyw na zlotowke mial ;)
    a jkabysmy tak do Ameryki siegneli (to juz mamay wplyw ogolno swiatowy). ;)

  • 7. Data: 2002-07-22 22:33:58
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    AMRA wrote:
    > taaaaaak??? ;)
    > Patrz Kolodka ekonomista, poliutyk, a jakis wpolyw na zlotowke mial ;)

    Widać taka "silna" ta nasza złotówka, że byle Dżordż Dablju Kolodko
    milczeniem swojem może ją udupić.
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-22 22:41:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Widać taka "silna" ta nasza złotówka, że byle Dżordż Dablju Kolodko
    > milczeniem swojem może ją udupić.

    No tak, ale ja Ci dalem przyklad z naszego podworka.... Porzenos sobie na
    inne graje.
    Jesli dziennikarze keidys partzyli na gruubosc teczki szefa FEDu i z tego
    wyciagali wnioski (przed konferencja...) :)

  • 9. Data: 2002-07-23 08:49:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Rozumiem, ze brak odezwu na moj post, a raczej powyzsza odpowiedz,
    oznacza,
    > ze w Polsce nie ma takiego kogos?

    Hmm - wydaje mi sie ze pewnie cos podobnego beda swiadczyly palcowki
    Expandera.

    Cos takiego o czym Ty mowisz - jest a i owszem ale to raczej w provate
    bankingu - a ze tam trzeba miec >100 000 zl - bedzie dosyc trudno...

    Aczkolwiek - wydaje mi sie - ze i teraz cos takiego jest (cos mi tam
    dzwoni). Byc jest - ale niestety nie wiem jak tutaj Ci portadzic - ci ludzie
    pracuja na zasadzie brokera (tak jak ci ktorzy ubezpieczaja - maja pelen
    wachlarz ubezpieczycieli i dobieraja Ci najlepsze dla ciebie
    uzbezpieczenie).

    No ale wlasnie - jak jest z etyka czegos takiego itp.

  • 10. Data: 2002-07-23 09:00:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Szymkowiak" <
    > (...) poszukuje osoby, ktora usiadze ze mna, nie wiem, czy na
    > pol czy na dwie godziny, i pomoze mi ulozyc plan, ktory pozwoli ma uzbierac
    > wystarczajaca kwote pieniedzy, abym mogl zostac rentierem (...)

    rentierow na tej liscie chyba nie ma - wypoczywają na egzotycznych wyspach ;-))
    *** blad ***