  • 1. Data: 2002-07-20 13:23:00
    Temat: Bankier.pl - ale wymyslili
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 2. Data: 2002-07-20 13:33:02
    Temat: Re: Bankier.pl - ale wymyslili
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    > ----
    > Amra the Freelancer
    > www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2002-07-20 13:34:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > http://www.bankier.pl/spolecznosc/ankieta/ankieta2.h
    tml

    A wlasnie, procz phonesat'a kto jeszcze oferuje uslugi sms, typu glosowanie?

  • 4. Data: 2002-07-20 13:38:16
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Nie mogli by zrobic normalnej ankiety a sobie sesemesami wymyslili zeby
    glosowac, jak dla mnie bzdura....

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 5. Data: 2002-07-20 13:40:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Travis wrote:
    > Nie mogli by zrobic normalnej ankiety a sobie sesemesami wymyslili
    > zeby glosowac, jak dla mnie bzdura....
    >

    > Pzd Travis

    No bzdura... A tam jeszcze jakis sie bank pojawil o nazwie "Bank" :)
    ciekawe ile uzbieraja tych SMSow - chociaz pracownicy mofga wysylac ;)))
    ale 100 zl pewnie uzbieraja ha ha ha

  • 6. Data: 2002-07-20 13:56:28
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Hej!!!!

    Czy Wy noe rozumiecie ????/

    To jest ściema dla naiwnych....

    Ktoś z Inteligo posmarował komuś z Bankier.pl, a ten wymuslil taki głupi
    sposób głosowanie....

    przeciez i tak nikt tege teraz nie sprawdz kto ile smsów wysłal na co...
    i dklatego Inteligo jest pierwsze....

    A przy okazji mają troche kasy... jak ktos naiwny sie trafi...
    chyba nie bede odwiedzał tej strony.....

  • 7. Data: 2002-07-20 17:50:07
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > A wlasnie, procz phonesat'a kto jeszcze oferuje uslugi sms, typu
    glosowanie?

    A ten phonesat to co? Też bym chciał zrobić podobne głosowanie... gdzie
    znajde info nt tego gdzie sięzgłosić?

    MMM

  • 8. Data: 2002-07-20 17:50:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    www.phonesat.pl ?

  • 9. Data: 2002-07-20 17:53:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ten phonesat to co? Też bym chciał zrobić podobne głosowanie... gdzie
    > znajde info nt tego gdzie sięzgłosić?

    poszukaj na pl.comp.www lub pl.comp.niwe-striny - sa jakies 2-3 firmy ktore
    cos takiego umozliwiaja

  • 10. Data: 2002-07-21 13:44:57
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl>

    "Jurek" <j...@a...net> skribis:

    >To jest ściema dla naiwnych....

    Jak wiele rzeczy w bankierze.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Tak więc ludzie, którzy kupują 'bazy adresowe' darmowych kont
    mailowych, skradzonych ze ston www, usenetu itd., to frajerzy.