  • 1. Data: 2002-07-20 12:22:23
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - sprawdzanie przez fiskus- pytanie
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Hej!

    Mam pytanko...

    Widzicie, mam Kase Mieszkaniową, założyłem sobie 17 grudnia ( hihihi, żeby
    się załapać na ulge...) i pytanie moje jest takie, czy Fiskus sprawdza
    dokładnie czy pieniądze wydałes na budowe domu czy nie...

    O co chodzi?

    Mianowicie słyszałem że strasznie trudno jest wziąźć kredyt kontraktowy w
    Kasie Mieszkaniowej, bo jest to de facto nie na rękę bankom...
    Ale jak banki dawały te kredyty, to sprawdzały tez na co wydajesz kase....

    A ja chce olac kredyt kontraktowy, tylko po trzech latach oszczędzania
    wycofac kase z Kasy Mieszkaniowej.
    Wiem że wtedy bank nie będzie ingerował na co wydaję kase....

    Pytanie....
    Czy Fiskus bedzie to spradzał wtyjątkowo dokładnie czy tak jak zawsze?

    Dzięki

    Pozdrawiam

    Jurek

  • 2. Data: 2002-07-22 10:34:30
    Od: Tomasz Kucza <t...@...pl>

    > Mianowicie słyszałem że strasznie trudno jest wziąźć kredyt kontraktowy w
    > Kasie Mieszkaniowej

    zgadza sie

    > A ja chce olac kredyt kontraktowy, tylko po trzech latach oszczędzania
    > wycofac kase z Kasy Mieszkaniowej.

    nie polecam, stracisz ulge

    > Wiem że wtedy bank nie będzie ingerował na co wydaję kase....
    ^^^^

    A skad to wiesz? Bo raczej jestes w bledzie :)

    pozdrawiam,
    | - Tomasz Kucza - |

  • 3. Data: 2002-07-22 12:03:54
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Jak to straci ulge???

    Przecież ulge uzyskał bo przed koncem 2001 roku się na nią załapal
    zakładajkąc kase mieszkaniowa....

    A że chłopak nie chce brac kredytu kontraktowego to inna sprawa...

  • 4. Data: 2002-07-23 12:59:32
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > zgadza sie

    > nie polecam, stracisz ulge

    Moze Jurek ma na mysli wycofanie po zakonczeniu 3 letniego okresu
    oszczedzania :-)
    Wtedy ulgi nie straci.

    Karol