  • 1. Data: 2002-03-05 11:27:51
    Temat: Inteligo do BRE
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Jesli problem byl to darujcie.
    Mam komorke na firme w Erze.
    Mam tez konto firmowe w inteligo.
    Era ma konto w Bre.
    Bre ma w numerze konata PLNCURR04
    Inteligo ma to gdzies i nie przyjmuje takiego numeru konta.
    Oczywiscie moge wystapic do ery o zmiane nr rachunku z BRE na Citi ale to
    potrwa a faktura do zaplacenia w poniedzialek. Czyzby pozostawala mi poczta
    i przelew za x zł?

    BTW czy ktos placi rachunek telefoniczny w drodze obciazenia karty
    kredytowej?

  • 2. Data: 2002-03-05 12:18:01
    Temat: Re: Inteligo do BRE
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BTW czy ktos placi rachunek telefoniczny w drodze obciazenia karty
    > kredytowej?

    Ja placilem (na chargowa bo KK nie mialem i nie mam :)
    Spoko - pozniej zamienilem na direct debit w BZWBKu.
    Tylko ze to wszystko na Idee - ale roznicy chyba nie ma.

  • 3. Data: 2002-03-05 12:20:36
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Matovy wrote:

    > BTW czy ktos placi rachunek telefoniczny w drodze obciazenia karty
    > kredytowej?

    Tak. Problemów do tej pory nie stwierdzono.

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-03-05 12:26:31
    Od: "Luke M. Pychynski" <L...@P...Poznan.PL>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > BTW czy ktos placi rachunek telefoniczny w drodze obciazenia karty
    > kredytowej?

    Oczywiscie :)) Okres rozliczeniowy mam 25-24. Obciazenie VC lub EC/MC Pekao
    SA (w zaleznosci od roku) jest ok 7-8. Korzystam z obciazania karty od 3
    lat. Tylko raz byly problemy (Polcard nie chcial autoryzowac Zubra) - jednak
    Era wzorowo sie wtedy zachowala. Polecam serdecznie.

    Pozdrawiam,

    Lukasz M. Pychynski

  • 5. Data: 2002-03-05 12:58:53
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie wpisuj tego.

  • 6. Data: 2002-03-05 13:28:12
    Od: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Oczywiscie moge wystapic do ery o zmiane nr rachunku z BRE na Citi ale to
    > potrwa a faktura do zaplacenia w poniedzialek. Czyzby pozostawala mi

    Dzwonisz do inteligo i się pytasz co możesz wyciąć. Oni mają tam instrukcje
    obchodzenia się z dziwnymi (nie NRB) numerami kont w różnych bankach.
    BTW Kiedyś płaciłem z Inteligo za komórkę w Erze (rachunek w BRE z PLNCURR)
    i jakoś działało bez obcinania. Teraz wymagają chyba unormowanego numeru (do
    26 znaków + numer kierunkowy).

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-03-05 13:35:01
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Ja placilem (na chargowa bo KK nie mialem i nie mam :)
    > Spoko - pozniej zamienilem na direct debit w BZWBKu.
    > Tylko ze to wszystko na Idee - ale roznicy chyba nie ma.

    AmEx teraz zmieniłem na PZ w ePKO

  • 8. Data: 2002-03-05 14:05:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    PLNCURR)
    > i jakoś działało bez obcinania. Teraz wymagają chyba unormowanego numeru

    A to troche dziwne. Za ERE placilem via mBank a teraz przez fortis i
    normalnie te wszystkie PLN przelazilo...
    Pamietam tez kiedys byl problem w WBK zeby oplacic fakture za.. idee :)