    From: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AmEx w Millennium
    Date: Sun, 30 May 2004 02:40:29 +0200

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> wrote in message
    news:c9apl1$t7p$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Hejo,
    >
    > jest problem z KK, ale zaczynajac od poczatku...
    >
    > Kupilem sobie bilet do Irlandii i wszystko wskazuje na to, ze w 'Kwota
    > autoryzowana' (mowimy o millenecie) wisi cena biletu x2, przez co powaznie
    > wplywa na dostepny limit kredytowy, ktory wynosi w chwili obecnej 2400
    PLN,
    > a mam nagla potrzebe zaplacenie prawie 2800 PLN na poczatku czerwca.
    > Zakladam, ze z rozliczeniem biletu do tego czasu nie zdaza.... czy uda sie
    > zaplacic czy nie ? Sprobowac nie zaszkodzi, bo nic nie kosztuje, gorzej
    jak
    > sie uda, a Millennium dojdzie do wniosku, ze przekroczylem limit :)
    >
    > Jakies uwagi, propozycje ?
    > Moze ktos mial podobne doswiadczenia ?

    Ja bym robil kurwe przez millenet i infolinie. Ja mialem podobna akcje,
    tyle, ze w innym banku (ale moze zachowaja sie podobnie). Bedac za oceanem w
    ameryce srodkowej MC zostala zablokowana 3x po 200USD zamiast raz. Rozmowa
    telefoniczna (hehe jest z Meksyku jest darmowy numer do Citka, za cos jednak
    sie im placi jak sie okazalo w biedzie) nic nie dala - konsultant zbyl mnie
    mowiac, ze trzeba czekac na rozliczenie z bankiem - kooperantem czyli max 2
    tyg [bez sensu skoro wyjasnilo by sie po moim urlopie]. No to ja do kafejki
    internetowej i list poczta wewn., wyrazajacy niezadowolenie z faktu ze, mnie
    zchargowano 3x, ze jestem zagranica, ze przez pomylke meksykanskiego
    akuajera nie mam dostepu do swojej kasy i na koniec, ze mnie jako klienta
    interesuje satysfakcja z korzystania z produktu kredytowego, ktora wowczas
    byla zerowa. ze wzgledu na przesuniecie czasowe bylem w stanie wymienic gora
    2 listy poczta wewn na dobe (zanim te mile panie szly spac hehe). Piersza
    odpowiedz ktora dostalem mowila o tym, ze sprawe wyjasniaja z bankiem
    meksykanskim, druga, ze przepraszaja i anuluja te 2 bonusowe blokady od
    razu. Moze male awanti pomoze ;-)