  • 1. Data: 2009-05-13 18:08:18
    Temat: Długość realizacji przelewu zagranicznego
    Od: "GetRight" <s...@g...pl>

    Witam,

    Jak długo "realnie"może trwać realizacja przelewu do banku w Tanzanii?
    Pośrednikiem jest bank z Nowego Jorku, a pieniądze przelałem z konta w
    mBanku. Płacę depozyt za safari, które ma mieć miejsce za równy miesiąc i
    trochę się zdenerwowałem po wygooglaniu informacji, że bank ma na to 90dni.
    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam,

    GetRight

  • 2. Data: 2009-05-13 18:46:47
    Temat: Re: Długość realizacji przelewu zagranicznego
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "GetRight" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mBanku. Płacę depozyt za safari, które ma mieć miejsce za równy miesiąc i
    > trochę się zdenerwowałem po wygooglaniu informacji, że bank ma na to

    Nigdy nie przelewałem do Tanzanii, ale z mojego doświadczenia z przelewów do
    innych krajów realny termin dojścia takiego przelewu na rachunek docelowy
    nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych.

  • 3. Data: 2009-05-13 19:11:42
    Od: "GetRight" <s...@g...pl>

    > Nigdy nie przelewałem do Tanzanii, ale z mojego doświadczenia z przelewów
    > do innych krajów realny termin dojścia takiego przelewu na rachunek
    > docelowy nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych.

    W takim razie nie mam się o co martwić. Dzięki

    Pozdrawiam

    GetRight