  • 1. Data: 2008-11-07 16:11:20
    Temat: [Alior] demo systemu internetowego
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Sprawdzilem ich demo i mam wrazenie ze jest to ogromnie podobne do
    obecnej wersji pl@net Fortisa
    Podobny układ, opcje i ogólnie wygląd, powiadomienia, obrazek własny i
    wiele innych drobiazgów
    Nawet to że Fortis inaczej niż inni rozumie nazwy dla kart określenia
    "wyciąg" i "zestawienie"
    - u nich "wyciąg" to miesieczne zestawienia operacji z datą spłąty (tak
    jak faktycznie na papierowych wyciagach z karty)
    - a zestawienie transakcji to ostatnie transakcje albo pomiedzy zadanymi
    datami
    Inne banki te miesieczne nazywają "zestawieniami"

    Takie same funkcje spłaty KK jak w pl@net
    i na prawde wszystko jakieś takie znajome :-)

    Z powyższego wnioskuję, że jeśli to robila ta sama firma, to w pl@net
    przybędzie wreszcie funkcja pokazywania Poleceń Zapłaty, na ktorą penie
    nikt nie naciska bo Fortis ma najdroższe PZ w Polsce
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-11-07 16:57:10
    Temat: Re: [Alior] demo systemu internetowego
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

    > Sprawdzilem ich demo i mam wrazenie ze jest to ogromnie podobne do obecnej
    > wersji pl@net Fortisa

    Fajne, tylko ma jedną wadę - nie działa. Oczywiście nie wszystko, ale co
    chwilę przekierowywało mnie na główną stronę www.

    Wojtek

  • 3. Data: 2008-11-07 18:43:21
    Od: Wojtek <o...@e...rivnet>

    BTW taka ciekawostka: na stronie głownej dema bankowości internetowej
    rachunki mają mBankowe numery kont: 18 1140 2004 ...

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2008-11-07 20:30:08
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    Wojtek pisze:
    > BTW taka ciekawostka: na stronie głownej dema bankowości internetowej
    > rachunki mają mBankowe numery kont: 18 1140 2004 ...

    Ale tylko na stronie głównej, głębiej już jest
    Numer rachunku 16 1600 1013 0002 0011 6420 7011

  • 5. Data: 2008-11-07 20:40:53
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    blad pisze:
> [...]
    > przybędzie wreszcie funkcja pokazywania Poleceń Zapłaty, na ktorą penie
    > nikt nie naciska bo Fortis ma najdroższe PZ w Polsce

    Może trochę z tego co mówisz, Fortisa, ale niektóre patenty to ze
    "starego" BPH... :) Może po prostu wszyscy ciągną z jednego szablonu...

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2008-11-07 21:23:50
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    blad wrote:

> [...]
    > przybędzie wreszcie funkcja pokazywania Poleceń Zapłaty, na ktorą
    > penie nikt nie naciska bo Fortis ma najdroższe PZ w Polsce *** blad

    Bo Alior, podobnie jak Fortis i wspomniany gdzieś w wątku dawny BPH
    kupił system od Comarchu :-). To jeden system ze zmienioną grafiką,
    więc jak ma się różnić funkcjonalnie? :-). A że jest fajny to inna
    sprawa :-).

    Meehoo

  • 7. Data: 2008-11-07 21:25:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "gollum" <o...@r...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości

    > Ale tylko na stronie głównej, głębiej już jest
    > Numer rachunku 16 1600 1013 0002 0011 6420 7011

    http://panel.fasthost.pl/files/banki.php?nrkonta=16+
    1600+1013+0002+0011+6420+7011

    fortis?!

  • 8. Data: 2008-11-08 13:13:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Meehoo"

> [...]
    > kupił system od Comarchu :-). To jeden system ze zmienioną grafiką,
    > więc jak ma się różnić funkcjonalnie? :-). A że jest fajny to inna

    Ty to wiesz, ale my musieliśmy się domyślić na podstawie podobieństwa -
    jak widać diagnoza była trafna :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2008-11-08 13:59:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 7 Nov 2008 21:23:50 +0000 (UTC), "Meehoo"
    <m...@B...pl> wrote:

> [...]
    >kupił system od Comarchu :-). To jeden system ze zmienioną grafiką,
    >więc jak ma się różnić funkcjonalnie? :-). A że jest fajny to inna
    A co z ING? Tez cos kupili od Comarchu i rok temu w listopadzie mialo
    byc zakonczone wdrozenie. I z tego co slyszalem od doradcow to ciagle
    nie jest :)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 10. Data: 2008-11-08 14:44:06
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    blad wrote:

    > Ty to wiesz, ale my musieliśmy się domyślić na podstawie podobieństwa
    > - jak widać diagnoza była trafna :-)

    Ale ja nie mówię, że każy powienien to wiedziec ;-).

    Pzdr

    --
    Meehoo