  • 11. Data: 2008-11-08 14:47:10
    Temat: Re: [Alior] demo systemu internetowego
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    WAM wrote:

    > A co z ING? Tez cos kupili od Comarchu i rok temu w listopadzie mialo
    > byc zakonczone wdrozenie. I z tego co slyszalem od doradcow to ciagle
    > nie jest :)

    Nie wiem jak to z ING, bo nie pracuję ani w ING ani w Comarchu ;-) a
    systemu ING nie znam. Wiem, że Comarch chwali się na swojej stronie, że
    sprzedał swój system do ING, ale to taka firma, że wcale bym się nie
    zdziwił, że jest jak piszesz ;-).

    Pzdr

    --
    Meehoo

  • 12. Data: 2008-11-08 19:27:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 8 Nov 2008 14:47:10 +0000 (UTC), "Meehoo"
    <m...@B...pl> wrote:

> [...]
    >systemu ING nie znam. Wiem, że Comarch chwali się na swojej stronie, że
    >sprzedał swój system do ING, ale to taka firma, że wcale bym się nie
    Oj zgadzam sie, niestety ta firma nie umie skonczyc tego co zaczela.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?