    Subject: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 26 Oct 2017 21:55:56 +0200

    W dniu 26-10-17 o 21:05, brum pisze:
    > Skad taki wniosek? Normalny czlowiek tak rozumuje. W bankach (niektorych)
    > zaufanie jest pojeciem, ktore definiuje sie w liczbach i przelicza na
    > przychody. To raczej kwestia obliczenia: ile zarobimy na jakims dzialaniu, a
    > ile stracimy przez to klientow i na jaki okres.

    Ja rozumuję w następujący sposób. Bankiem rządzą profesjonaliści. Gdyby
    ten proponowany interes miał przynieść dochody większe, niż
    procent,który mi płacą z wkładu, to by zainwestowali pieniądze banku, bo
    po co mi płacić. Udzielili by temu funduszowi po prostu kredytu i
    zarobili na nas. Skoro nie inwestują, tylko szukają jelenia, to
    widocznie sami wątpią, że to się uda.

    Mnie przede wszystkim wkurza to, że skoro po raz drugi dzwoni do mnie
    pracownik banku tuż przed "przeładowaniem" lokaty, to nie może to być
    przypadek. Zatem bank nie zachowuje tajemnicy bankowej. Moje wkurzenie
    wzmaga to, że pytam tę kobietę, o co jej chodzi, a ona mi opowiada
    jakieś bajki o tajemniczych złotych interesach, które tylko ona może mi
    przekazać. Nawet inna placówka banku nie. A takie coś już działa na
    mnie, jak płachta czerwona na byka. Na odległość to szwindlem śmierdzi.