  • 11. Data: 2013-02-01 02:15:20
    Temat: Re: Alior Sync a PGNiG
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Tak samo place za UPC, dzwoni sie do nich i podaje numer karty wraz z
    > CVC. Obciazenie wyglada podobnie tylko ma inny MCC i zwrot jest.

    oby, ta opcja daje jeszcze 10zl rabatu (od Link4 -za placenia karta, nie wiem
    niby za co jak to tanie nie jest dla nich ale daja 10zl). Wiec jak bedzie zwrot
    to zyc nie umierac, tu 10zl od link4 a tam 5% od synka.

    Fajny ten synk ;) W sumie sumy zwracane smieszne, dziennie wiecej zarabiam z
    kilka razy ale zawsze...

    Przy okazji dla moich warunkow link4 jest nie do pobicia. Szkody z AC jeszcze
    nie zglaszalem to nie wiem czy tak ich bede chwalil :))

  • 12. Data: 2013-02-06 07:29:50
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2013-01-30 06:57, Piotr Hołda pisze:> W dniu wtorek, 29 stycznia
    2013 23:13:32 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:

    > Łapie się.

    A wiesz moze po jakim czasie system PGNiG pokaze, ze faktura jest
    zaplacona? Idzie przez przelewy24 to myslalem, ze po zaplacie i powrocie
    do strony PGNiG bedzie jako zaplacona. A tymczasem system po dwoch
    dniach pokazuje fakture jako niezaplacona. Ale cos tam chyba sie dzieje,
    bo zniknal link do zaplaty faktury...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2013-02-06 20:36:08
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 02:15:20 +0100, Papkin napisał(a):

    > Przy okazji dla moich warunkow link4 jest nie do pobicia. Szkody z AC jeszcze
    > nie zglaszalem to nie wiem czy tak ich bede chwalil :))

    Fajny, ale dopóki nie zechcesz się z nimi rozstać.
    Ja, w 2,5 roku po złożeniu w Link4 wypowiedzenia kontynuacji
    ubezpieczenia, dostałem z zarejestrowanej w Luxemburgu firmy PRESCO,
    wezwanie do zapłacenia należności za kontynuację ubezpieczenia w Link4.
    Firma ta odkupiła od Link4 moje rzekome "zadłużenie" i miała zamiar
    ściągnąć je ze mnie.
    Moje wyjaśnienia, że umowę kontynuacji ubezpieczenia wypowiedziałem w
    ustawowym terminie, oraz że mam dokumenty potwierdzające ten fakt, nie
    zrobiły na nich żadnego wrażenia, olali je całkowicie, a moją reklamację
    odrzucili jako bezzasadną.
    Nękali mnie na różne sposoby przez ponad rok, grozili wpisaniem do
    rejestru dłużników, zajęciem wynagrodzenia, licytacją ruchomości oraz
    nieruchomości, komornikiem, aż w końcu oddali sprawę do sądu.
    W sądzie przedłożyłem dokumenty potwierdzające złożenie przeze mnie w
    terminie wypowiedzenia i sprawę wygrałem, ale co ciekawe, przedstawiciel
    firmy PRESCO na rozprawie w ogóle się nie pojawił.
    Widać, że próbują tej sztuczki z wieloma byłymi klientami; większość z
    nich załamuje się i płaci, ale gdy któryś z nich zdecyduje się na sprawę
    sądową, wtedy przedstawiciel PRESCO nawet nie idzie na rozprawę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2013-02-06 20:48:46
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-02-06 20:36, Chris94 pisze:
    > sądową, wtedy przedstawiciel PRESCO nawet nie idzie na rozprawę.

    Pozwałeś ich za nękanie?

    --
    radar

  • 15. Data: 2013-02-06 22:33:12
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 20:48:46 +0100, radar napisał(a):

    > Pozwałeś ich za nękanie?

    Nie bardzo wierzę w skuteczność takiego pozwu, zwłaszcza że firma PRESCO
    zarejestrowana jest w Luxemburgu.
    Szkoda nerwów i czasu, nawet zakładając, że bym wygrał tę sprawę.

  • 16. Data: 2013-02-06 22:41:06
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Feb 6, 7:29 am, Marcin <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > do strony PGNiG bedzie jako zaplacona. A tymczasem system po dwoch
    > dniach pokazuje fakture jako niezaplacona. Ale cos tam chyba sie dzieje,

    Tak - najpóźniej po dniu/półtora widać zmianę salda.

    mucher

  • 17. Data: 2013-02-06 22:56:20
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-06 22:41, mucher pisze:

    > Tak - najpóźniej po dniu/półtora widać zmianę salda.

    I tak i nie. Z mojego doświadczenia - czynnik białkowy w gazowni musi
    uaktualnić :/
    Sam lekko zaniepokojony czy transakcja przeszla (przelewy24)
    zadzwoniłem do BOK i jak najbardziej byla w systemie zaksiegowana
    tylko że to nie ten sam system :D i prawdopodobnie wymaga "recznego zrzutu"

    Drugi raz już płaciłem Billem i również dopiero po kilku dniach było
    widoczne na liście zapłaconych faktur

  • 18. Data: 2013-02-07 09:46:36
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-02-06 22:33, Chris94 pisze:
    > Nie bardzo wierzę w skuteczność takiego pozwu, zwłaszcza że firma PRESCO
    > zarejestrowana jest w Luxemburgu.

    Opisałeś proceder w ogólnopolskiej gazecie?

    > Szkoda nerwów i czasu, nawet zakładając, że bym wygrał tę sprawę.

    Racja ale takie zachowania trzeba tępić w zarodku zanim ten kraj
    zdziczeje do reszty.

    --
    radar