  • 1. Data: 2013-01-29 11:08:22
    Temat: SKOKi i KNF
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    niby do wczoraj mieli zlozyc raporty itd
    ktos sie orientuje moze w temacie, kiedy jakies
    oficjalne info bedzie o ich zawartosci i zgodnosci z wymaganiami?

    w skrocie: sa niedociagniecia czy mozna smialo ladowac kase ? :)

  • 2. Data: 2013-01-30 12:33:53
    Temat: Re: SKOKi i KNF
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "PKL" <s...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > niby do wczoraj mieli zlozyc raporty itd
    > ktos sie orientuje moze w temacie, kiedy jakies
    > oficjalne info bedzie o ich zawartosci i zgodnosci z wymaganiami?
    >
    > w skrocie: sa niedociagniecia czy mozna smialo ladowac kase ? :)

    Ja tam korzystam i jestem zadowolony - zawsze ten procent, dwa wiecej na
    lokacie mozna wyrwac - mam rachunki w kilku bankach, bawie sie w FI - ale
    systematyczne oszczedzanie w skoku uprawiam regularnie. Przynajmniej nie
    zmieniaja tak niekorzystnie warunkow jak ostatnio Mille i Merit :P

    Moherowi obroncy skoku mowia "jeszcze zaden SKOK nie upadl" - lewacy z
    wyborczej odpieraja "nie upadl bo zostal przejety przez wiekszy" - i jedno i
    drugie jest prawda, ale zdaje sie, ze zaden klient SKOKu nie zostal bez
    kasy. A ci drudzy jada na SKOKi jakby to bylo zlo wieksze od Amber Goldu :)

    pzdr

  • 3. Data: 2013-02-07 12:31:16
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 12:33:53 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
    > Użytkownik "PKL" <s...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości

    ...ale zdaje sie, ze zaden klient SKOKu nie zostal bez

    > kasy. ...

    To jak z tym facetem, który spadał z 30 piętra.
    Ludzie na każdym piętrze mówili: "Jak na razie wszystko dobrze "
    :)
    Zibo