  • 1. Data: 2013-01-29 17:59:12
    Temat: Sync i 8999
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Juz mnie trafia od pytan, ktore slysze codziennie. Jeden kretyn zle
    przeczytal regulamin odnosnie wykluczen w bonusie i napisal z bledem tutaj:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-Sync-wprowadza
    -zmiany-w-moneyback-2645983.html

    "kodu 8999, określającego pozostałe niesklasyfikowane usługi, o ile
    płatność *nie jest zidentyfikowana* jako zagraniczna"

    a tymczasem w regulaminie od zawsze bylo:

    "MCC równy 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod
    innymi kodami MCC, o ile płatność
    *zidentyfikowana jest* jako zagraniczna (country code inny niz Polska)".

    Oczywiscie cala banda powtorzyla po tym pierwszym nieczytatym i teraz na
    kazdym kroku slysze, ze jak MCC jest 8999 to premii nie bedzie.

    A wiec jeszcze raz powtorka - platnosci (kartowe i pay-by-link) z kodem
    MCC 8999 zadziałają w celu uzyskania premii, jeśli będą wykonane w
    Polskich sklepach/portalach. Moze nareszcie gugiel to jakos zaindeksuje
    i bedzie mozna odnalezc.

  • 2. Data: 2013-01-30 23:15:53
    Temat: Re: Sync i 8999
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 17:59:12 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
    > A wiec jeszcze raz powtorka - platnosci (kartowe i pay-by-link) z kodem
    > MCC 8999 zadziałają w celu uzyskania premii, jeśli będą wykonane w
    > Polskich sklepach/portalach.

    To może jeszcze jakaś podpowiedź kto w PL ma taki MCC? moje zwroty oscylują wokół 5zł
    więc chętnie bym je podrasował jakąś niezobowiązującą metodą typu wpłać-wypłać ;)

  • 3. Data: 2013-01-31 14:52:48
    Od: Borys Wisniewski <b...@g...com>

> [...]
    >
    > MCC 8999 zadziałają w celu uzyskania premii, jeśli będą wykonane w
    >
    > Polskich sklepach/portalach. Moze nareszcie gugiel to jakos zaindeksuje

    Tutaj tez można o tym przeczytac:
    http://www.premiadlaciebie.pl/kilka-zdan-o-alior-syn
    cu-cashbacku-i-kodach-mcc/

  • 4. Data: 2013-01-31 15:13:50
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 14:52:48 UTC+1 użytkownik Borys Wisniewski napisał:

    > Tutaj tez można o tym przeczytac:
    >
    > http://www.premiadlaciebie.pl/kilka-zdan-o-alior-syn
    cu-cashbacku-i-kodach-mcc/

    W załączonym linku mamy:

    Po pierwsze:
    "Punkty premiowe i tym samym chackback nie będzie naliczony jeśli kod Merchant
    Category Code będzie równy:
    /.../
    8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile
    płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska*),"

    I po drugie:
    "Więc uprzejmie informuję, iż premia zostanie naliczona, dla wszystkich płatności
    dokonanych z kodem kraju innym niż POLSKA"

    Zmuszam mój biedny mózg do wysiłku, ale on mi ciągle tu krzyczy o sprzeczności
    logicznej ;))

  • 5. Data: 2013-01-31 16:20:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" c...@g...co

    : Po pierwsze:
    : "Punkty premiowe i tym samym chackback nie będzie naliczony
    : jeśli kod Merchant Category Code będzie równy:
    : /.../
[...]

    Najpierw (przed obiadem) uznali, że każda niepolska
    transakcja, później (po obiedzie) uznali, że jednak
    nie każda. IMO nie warto nad tym rozwodzić się. Tak
    starannie dziś kształcą, tak wychowują... MZ omijać
    należy kody zakazane (jak tutaj pojmuję -- kod 8999
    dla zagranicznej/niepolskiej płatności) i tyle.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-01-31 17:33:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 31.01.2013 15:13, eisenberg wrote:
> [...]
    dokonanych z kodem kraju innym niż POLSKA"

    > Zmuszam mój biedny mózg do wysiłku, ale on mi ciągle tu krzyczy o sprzeczności

    Albo ktos stamtad nas czyta albo to jakis "nasz" redaguje, bo juz poprawili.