  • 1. Data: 2013-02-07 10:27:01
    Temat: Alior Bank op[łaty za konto
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jak powstał alior Bank to założyłem tam konto, z pół roku z niego korzystałem,
    później przestałem.
    29-11-2012 przy okazji finansowych "porządków" postanowiłem zamknąć nieużywane konto
    w Alior Banku.
    Nie pamiętałem już loginu ani hasła do logowania więc zadzwoniłem na infolinię z
    pytaniem odnośnie wypowiedzenia.
    Dostałem odpowiedź że wypowiedzenie pisemnie itp że na koncie jest ok 8zł więc w
    liście z wypowiedzeniem mam podać nr konta na które te pieniadze zwrócą.
    I ok, napisałem stosowne pismo i wysłałem.
    I nagle odniosłem wrażenie że po moim telefonie 29-11-2012 roku martwe konto
    odzyło;)W pierwszych dniach grudnia dostałem SMS że na koncie jest kilka zł
    zaległości, za kilka dni był telefon z banku gdzie miła pani poinformowała o
    zaległości już kilkunastu zł. Gdy powiedziałem jej że w dniu 2012-11-29 rozmawiałem z
    konsultantką i saldo było na plusie to obiecała że sprawdzi i oddzwoni. nie
    oddzwoniła. Wczoraj dostałem liscik z wezwanien do zapłaty kwoty ok 15zł + 40zł
    kosztów za wezwanie.
    Podejrzewam że zmienili zasady i tweraz ich konto jest płatne.
    Mam jednak pytanie- moze ktoś wie/pamieta czy alior powinien o takich zmianach
    poinformowac mnie pisemnie?
    Listu żadnego na 100% nie dostałem.
    Meila równiez zadnego itp.
    Być może w systemie transakcyjnym gdzieś taki komunikat umieścili ale ja tam się nie
    logowałem od kilku lat.
    Pewnie będzie trzeba frycowe zapłacić.
    DZiwi mnie tylko że przez kilka lat był spokój zadnych informacji od aliora
    kompletnie a jak wykonałem do nich telefon to konto się uaktywniło i zaległość
    powstała.

  • 2. Data: 2013-02-07 10:57:36
    Temat: Re: Alior Bank op[łaty za konto
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:27:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    >kompletnie a jak wykonałem do nich telefon to konto się uaktywniło i zaległość

    Dzwoniłem na infolinie
    -wg infolini "zadłużenie" wynosi 23zł, 40zł za monit takiej pozycji nie widza
    -wypowiedzenie otrzymali w grudniu co potwierdzaja ale konta nie zamkneli.
    Więc tak sobie myśle że jak im wyśle te 23zł(tyle jest zaległości wg infolini)
    dzisiaj to za tydzień dostanę monit za 40zł że zalegam 40zł;)io będe winny 80zł;).

  • 3. Data: 2013-02-07 11:05:41
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:27:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Podejrzewam że zmienili zasady i tweraz ich konto jest płatne.

    Zgadza się :) Od grudnia właśnie bodajże (czy od listopada, już nie pamiętam
    dokładnie).

    > Mam jednak pytanie- moze ktoś wie/pamieta czy alior powinien o takich zmianach
    poinformowac mnie pisemnie?

    Powinien.

    > Listu żadnego na 100% nie dostałem.

    Raczej nikt nie dostał.

    > Meila równiez zadnego itp.

    Może jakbyś się zapisał na jakieś spamy, to też byś dostał. Ja też nie dostałem.

    > Być może w systemie transakcyjnym gdzieś taki komunikat umieścili ale ja tam się
    nie logowałem od kilku lat.

    A widzisz. Bank powiadomił Cię o tym właśnie w ten sposób -- zresztą jak najbardziej
    zgodnie z umową.

    PS pamiętaj też, że jest coś takiego jak okres wypowiedzenia. Nawet jeśli wysłałeś
    list 29 listopada, zapewne doszedł dopiero w grudniu.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl

  • 4. Data: 2013-02-07 11:13:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 11:05:41 UTC+1 użytkownik Olgierd napisał:
    > A widzisz. Bank powiadomił Cię o tym właśnie w ten sposób -- zresztą jak
    >najbardziej zgodnie z umową.

    Oczywiście odszukam ta umowę i jeśli był tam taki zapis to ok.

    > PS pamiętaj też, że jest coś takiego jak okres wypowiedzenia. Nawet jeśli >wysłałeś
    list 29 listopada, zapewne doszedł dopiero w grudniu.

    Tu równiez zgoda- na infolini potwierdzili że dostali wypowiedzenie 4 grudnia więc
    rachunek powinni zamknąć 4 stycznia.
    A do dzisiaj nie zamkneli co potwierdzili na infolini i infolinijka nie bardzo
    wiedziała dlaczego.
    Poszła reklamacja zobaczymy
    Wpłacę im dzisiaj kwote którą podała infolinijka- 23zł i pooczekam na odpowiedz z
    sekcji reklamacji.

  • 5. Data: 2013-02-07 11:50:01
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    Odszukaj też regulamin i TOiP, które są dostępne na stronie http://aliorbank.pl ;-)

    >wysłałeś list 29 listopada, zapewne doszedł dopiero w grudniu.

    > Tu równiez zgoda- na infolini potwierdzili że dostali wypowiedzenie 4 grudnia więc
    rachunek powinni zamknąć 4 stycznia.

    Nie mam pewności czy oni nie liczą okresu wypowiedzenia na koniec miesiąca (nie chce
    mi się zaglądać do regulaminu), ale pewnie masz rację.

    > A do dzisiaj nie zamkneli co potwierdzili na infolini i infolinijka nie bardzo
    wiedziała dlaczego.

    No to najpóźniej powinni byli go zamknąć 31 stycznia.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl/

  • 6. Data: 2013-02-07 20:21:04
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2013-02-07 11:13, Kris pisze:> Poszła reklamacja zobaczymy
    > Wpłacę im dzisiaj kwote którą podała infolinijka- 23zł i pooczekam na
    odpowiedz z sekcji reklamacji.

    Ja dostałem odmowę uznania reklamacji, więc pewnie i Tobie się nei uda.
    Alior się stacza. A przyznaje szczerze zastanawiałem się nad
    przeniesieniem tam konta głównego.... Przeszło mi.
    piona

  • 7. Data: 2013-02-07 21:16:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 20:21:04 UTC+1 użytkownik Piona napisał:
    > Ja dosta�em odmow� uznania reklamacji, wi�c pewnie i Tobie si� nei uda.
    >
    > Alior siďż˝ stacza.
    Czemu tam stacza od razu. Umowa obowiązuje dwie strony, wprowadzili opłaty
    powiadomili(tak myślę bo nie logowałem się do sytemu transakcyjnego) zgodnie z
    regulaminem który zaakceptowałem więc naliczenie opłat było ok.
    Generalnie reklamuję tylko niezrealizowanie mojej dyspozycji
    zamknięcia(wypowiedzenie) rachunku. Wg mnie powinni zamknąć w terminie 30 dni od
    otrzymania wypowiedzenia a naliczone opłaty egzekwować. Ale nie zamknęli i naliczali
    dalej opłaty +koszt monitu. I tych opłat i braku reakcji na wypowiedzenia dotyczy
    moja reklamacja

    >A przyznaje szczerze zastanawia�em si� nad
    >
    > przeniesieniem tam konta g��wnego.... Przesz�o mi.

    Mi nie pasował ich system transakcyjny dlatego szybko przestałem korzystać i wróciłem
    do mBanku

  • 8. Data: 2013-02-08 08:34:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 12:16:55 -0800, Kris napisał(a):

    > Mi nie pasował ich system transakcyjny dlatego szybko przestałem
    > korzystać i wróciłem do mBanku

    Czyli z deszczu pod rynnę ;) Z tego co pokazywał mBank niedługo kręcące
    się kółeczka, wszystko rozwijane i migające będziesz miał również u nich,
    gratis he he.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-02-08 09:24:39
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 7 Feb 2013 01:57:36 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Więc tak sobie myśle że jak im wyśle te 23zł(tyle jest zaległości wg infolini)
    dzisiaj to za tydzień dostanę monit za 40zł że zalegam 40zł;)io będe winny 80zł;).

    możliwe, że tak będą żądali, ale IMHO bezpodstawnie, bo przecież od
    grudnia (+okres wypowiedzenia) nie wiąże Cię z nimi umowa.

  • 10. Data: 2013-02-08 09:30:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 08:34:24 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
    > Czyli z deszczu pod rynnę ;) Z tego co pokazywał mBank niedługo kręcące
    >
    > się kółeczka, wszystko rozwijane i migające będziesz miał również u nich,
    >
    > gratis he he.
    Co będzie zobaczymy;)
    Póki co mBank jeszcze m,nie nie zawiódł- prosty i intuicyjny interface, brtak opłat
    za konto i przelewy.
    mBank słuzy mio głównie do przelewów i płatności internetowych i jak na razie jestem
    zadowolony.