    From: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Alicja" dla Kredyt Banku
    Date: Sun, 30 Jan 2005 15:47:27 +0100

    > Prawda... Jak mozna wprowadzic produkt, ktory zupelnie jest nie do zastosowania
    > w Polsce. Terminali tyle co kot naplakal, ekspedientki nieprzeszkolone, zadnych
    Jest do zastosowania - przecież ma też pasek magnetyczny, tyle, że tam
    gdzie jest czytnik chipów, to chip ma pierwszeństwo i stąd się biorą te
    zonki. Faktem jest, że na ogół kasjerki po krótkim objaśnieniu
    przynajmniej próbowały coś kombinować. Z odmową z góry spotkałem się
    tylko raz - salon Idei w Lublinie, POS PolCardu.

    > dodatkowych aplikacji czy zastosowan, etc. W tym banku chyba mysleli, ze jak

    Oj, po co dodatkowe aplikacje - na początek niech służy zgodnie z
    przeznaczeniem jako karta płatnicza.

    > pokaza na bilbordach karte z "Czipem", to sie wszyscy rzuca na te oferte i

    Ja się nie rzuciłem - dostałem za free w ramach wymiany za wyexpirowaną
    charge'ową VC. Gdybym miał wyrabiać od zera, to za 75 PLN i to z dość
    marnym oprocentowaniem raczej bym się nie skusił.

    > pokochaja ten bank. Taaaa... Niech sie dalej zajmuja takimi tematami
    > jak "Alicja", to daleko na rynku kartowym nie zajada...

    To tylko takie markietingowe blabla. Jak się na rynku pojawi więcej kart
    chipowych, to karta stanie się użyteczniejsza...

    Przemek